Pregled bibliografske jedinice broj: 518548
Učenički praktični radovi u funkciji očuvanja okoliša
Učenički praktični radovi u funkciji očuvanja okoliša, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski studij, Slavonski Brod
CROSBI ID: 518548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenički praktični radovi u funkciji očuvanja okoliša
(Students' practical Work in the Function of Environmental)
Autori
Prgomet, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski studij
Mjesto
Slavonski Brod
Datum
03.06
Godina
2011
Stranica
77
Mentor
Ivandić, Željko
Ključne riječi
nastavni proces; očuvanje okoliša; obnovljivi izvori energije; praktični radovi učenika
(teaching; environmental conservation; renewable energy; practical work students)
Sažetak
U Diplomskom radu Učenički praktični radovi u funkciji očuvanja okoliša govori se o nastavi kao glavnom procesu poučavanja učenika o očuvanju okoliša pomoću praktičnih radova učenika. Stanje okoliša danas postaje jedna od najvećih briga čovječanstva. U industrijaliziranim se zemljama, u kojima se kakvoća ţivota mjeri uglavnom rastom materijalne proizvodnje, onečišćenje okoliša drţi ozbiljnom prijetnjom ekonomskom rastu. Stoga smatram da je upravo briga za okoliš ono što svakom pojedincu treba biti vrlo vaţno, a tome mi učitelji trebamo poučavati i svoje učenike. Učenici razredne nastave su upravo ti koji najlakše pamte kako se treba brinuti za okoliš i pritom ga očuvati, a najjednostavniji način da ih time poučimo su upravo praktični radovi. Praktični radovi su odreĎena vrsta aktivnosti nastavne metode koja je nuţno povezana s intelektualnom i perceptivnom aktivnošću. Praktičan rad je izravan aktivan odnos učenika prema materijalnoj prirodi. Empirijski dio moga Diplomskog rada temelji se na istraţivanju koje sam provela meĎu učenicima. Istraţivanje je bilo na temu Obnovljivi izvori energije i očuvanje okoliša primjenom praktičnih radova učenika. Istraţivanje sam nazvala ovako jer sam prvo učenike naučila što su to obnovljivi izvori energije i na koji način ti izvori energije sluţe u očuvanju okoliša, a potom sam sa njima provela radionice koje su na izravan način pokazale kako čovjek moţe upotrijebiti obnovljive izvore energije da bi očuvao okoliš. Radionicama sam takoĎer kod učenika poticala njihovu kreativnost i pozitivna razmišljanja o ostalim mogućim načinima očuvanja okoliša.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Rudarstvo, nafta i geološko inženjerstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek