Pregled bibliografske jedinice broj: 518430
Društveno odgovorno poslovanje i primjena poslovne etike gospodarskih subjekata Republike Hrvatske
Društveno odgovorno poslovanje i primjena poslovne etike gospodarskih subjekata Republike Hrvatske // Interdisciplinary Management Research VII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl - Heinz ; Lamza - Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 76-85 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 518430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno poslovanje i primjena poslovne etike gospodarskih subjekata Republike Hrvatske
(Corporate social responsibility and business ethics application of economic entities in the Republic of Croatia)
Autori
Turkalj, Željko ; Fosić, Ivana ; Ham, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interdisciplinary Management Research VII
/ Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl - Heinz ; Lamza - Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011, 76-85
ISBN
978-953-253-096-4
Skup
Interdisciplinary Management Research VII
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 13.05.2011. - 15.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društvena odgovornost ; etično poslovanje ; društveno odgovorni marketing ; promocija ; gospodarski subjekt
(social responsibility ; ethical business ; socially responsible marketing ; promotion ; economic entity)
Sažetak
Društvena odgovornost i u njoj sadržana poslovna etika nameću se kao nezaobilazno i dominatno područje svih aktivnosti gospodarskih subjekata u globalizacijskim uvjetima poslovanja. Svaki gospodarski subjekt teži dugoročno održivom poslovanju, ali uz uvjet da bude prepoznat i pozitivno valoriziran u okolini te da joj svojim djelovanjem, pozitivno doprinosi. Ostvarivanje takvih ciljeva moguće je, između ostaloga postići poznavanjem etičkih načela i kodeksa ponašanja, ali još važnije, njihovom primjenom. Gospodarski subjekti trebaju postati svjesni činjenice kako su upravo etičnije organizacije - organizacije koje služe gospodarskim zajednicama, potrošačima i okolišu, ujedno i uspješnije organizacije. Ovim radom želimo pojasniti značenje društvene odgovornosti i etičnosti gospodarskih subjekta, te istaknuti prednosti takve koncepcije poslovanja. Također želimo prikazati prisutnost društveno odgovornog poslovanja i etičnog ponašanja gospodarskih subjekata u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek