Pregled bibliografske jedinice broj: 517776
Uvođenje e-learninga na izvanredni studij Veleučilišta Vern'
Uvođenje e-learninga na izvanredni studij Veleučilišta Vern' // Society and Technology 2011 = Društvo i tehnologija 2011 : book of manuscripts / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2011. str. 214-226 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 517776 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje e-learninga na izvanredni studij Veleučilišta Vern'
(Introduction of E-Learning at Part-Time Study Program at the University of Applied Sciences’ VERN')
Autori
Ćorić, Gordana ; Meter, Joško ; Akalović Antić, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Society and Technology 2011 = Društvo i tehnologija 2011 : book of manuscripts
/ Plenković, Mario - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2011, 214-226
ISBN
978-953-6226-22-1
Skup
18. međunarodni znanstveni skup Hrvatskog komunikološkog društva "Društvo i tehnologija 2011"
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 28.06.2011. - 30.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Veleučilište VERN’ ; uvođenje e-learninga ; izvanredni studij
(University of Applied Sciences VERN' ; the introduction of e-learning ; part-time study)
Sažetak
U ovom radu su, uz pomoć metode snimanja postojećeg stanja, provođenja ankete za dobivanje uvida u moguće probleme pri provođenju projekta, te usporedbe s najboljom praksom (benchmarking) analizirane mogućnosti za uvođenje e-learninga na Veleučilištu VERN’. Nakon analize trenutnog stanja i postojećih načina korištenja e-learninga, ispitivanja potreba za e-learningom, te ocjene kvalitete komunikacije svih dionika uključenih u nastavni proces različitim komunikacijskim kanalima, bit će provedeno i istraživanje potreba za (dodatnim) osposobljavanjem predavača. Korištena metodologija procjene uključuje Bonkov model kontinuuma, S-krivulju za procjenu otvorenosti prema novim tehnologijama, tzv. „5C model“ za evaluaciju kvalitete dizajna programa, te Model SECTIONS kao okvir za definiranje bitnih odrednica pri planiranju uvodjenja e-learninga. Prijedlog je analiziran i putem ključnih značajki tri škole mišljenja i podučavanja: (1) bihevioristička (poučavanje činjenica), (2) kognitivna (poučavanje procesa i načela), te (3) konstruktivistička (poticanje naprednog mišljenja koje promovira osobno značenje, situirano i kontekstualizirano učenje). Na temelju prikupljenih i analiziranih informacija izložen je prijedlog korištenja e- learninga u sklopu nastave dodiplomskog izvanrednog studija s ciljem podizanja njegove kvalitete, poboljšanja i obogaćivanja ponuđenih sadržaja i programa, te omogućavanja lakšeg studiranja za zaposlene studente. Ovaj studij je upravo svojim ritmom održavanja predavanja svakog drugog tjedna idealan "korisnik" e- learninga. Najprihvatljivija definicija e- learninga za ovu instituciju je da je to „djelomična zamjena ili nadopuna učioničkog podučavanja ‘licem u lice’ korištenjem novih e- tehnologija, zahvaljujući širenju interneta i drugih elektroničkih medija i sve većoj otvorenosti prema netradicionalnim načinima podučavanja” Autori su zaposleni kao predavači na Veleučilištu, te su na temelju svog dosadašnjeg predavačkog iskustva, te vlastitih iskustava s e-learningom iznijeli prijedlog uvođenja e-learninga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad je predstavljen u okviru sekcije „Kvaliteta obrazovanja i nove tehnologije obrazovanja za školu budućnosti (Bolonjski proces i e- obrazovanje)“. Sažetak je objavljen u zborniku sažetaka, a nakon konferencije je objavljen zbornik cjelovitih radova, uz međunarodnu recenziju.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb