Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 517751

Informacijski zahtjevi menadžmenta procesa u sustavu TQM-a


Drljača, Miroslav
Informacijski zahtjevi menadžmenta procesa u sustavu TQM-a // Elektrika (Zagreb), VI (2004), 1; 8-14 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni članak, stručni)


CROSBI ID: 517751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informacijski zahtjevi menadžmenta procesa u sustavu TQM-a
(Requests For Information By Business Process Management With TQM System)

Autori
Drljača, Miroslav

Izvornik
Elektrika (Zagreb) (1332-0122) VI (2004), 1; 8-14

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni članak, stručni

Ključne riječi
informacija; informacijski zahtjevi; informacijski sustav; poslovni proces
(information; information requests; information system; business process)

Sažetak
Sažetak: Informacija je resurs neophodan za odvijanje svakog poslovnog procesa. Osiguravanje tog resursa zahtijeva sposobnost primjene metoda i postupaka, utrošak vremena, rada i financijskih sredstava, te izgrađen informacijski sustav. Taj napor se čini radi sposobnosti ispunjenja informacijskih zahtjeva menadžmenta za upravljanje poslovnim procesom. Budući da rezultat poslovnog procesa potvrdu svoje sposobnosti ispunjenja zahtjeva kupaca/korisnika doživljava na tržištu i informacija kao pretpostavka kvalitete rezultata poslovnog procesa mora biti kvalitetna, bez obzira radi li se o njezinom naturalnom ili vrijednosnom izrazu. Summary: Information is an obligatory resource that is necessary for each business process development. In order to provide this resource we have to be able to apply methods and procedures, to spend time, work and finances, as well as to form an information system. The information system must be established, so that we could fulfill requests for information put up by business process management. Since the result of business process confirms its efficiency in fulfilling of customer requests on the market, the information must be of good quality in order to result with qualitative business process, regardless of the fact whether it refers to its natural or value expression.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Miroslav Drljača (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Drljača, Miroslav
Informacijski zahtjevi menadžmenta procesa u sustavu TQM-a // Elektrika (Zagreb), VI (2004), 1; 8-14 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni članak, stručni)
Drljača, M. (2004) Informacijski zahtjevi menadžmenta procesa u sustavu TQM-a. Elektrika (Zagreb), VI (1), 8-14.
@article{article, author = {Drlja\v{c}a, Miroslav}, year = {2004}, pages = {8-14}, keywords = {informacija, informacijski zahtjevi, informacijski sustav, poslovni proces}, journal = {Elektrika (Zagreb)}, volume = {VI}, number = {1}, issn = {1332-0122}, title = {Informacijski zahtjevi menad\v{z}menta procesa u sustavu TQM-a}, keyword = {informacija, informacijski zahtjevi, informacijski sustav, poslovni proces} }
@article{article, author = {Drlja\v{c}a, Miroslav}, year = {2004}, pages = {8-14}, keywords = {information, information requests, information system, business process}, journal = {Elektrika (Zagreb)}, volume = {VI}, number = {1}, issn = {1332-0122}, title = {Requests For Information By Business Process Management With TQM System}, keyword = {information, information requests, information system, business process} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font