Pregled bibliografske jedinice broj: 517708
Primjena e-mail marketinga u hotelijerstvu
Primjena e-mail marketinga u hotelijerstvu // Praktični menadžment, II (2011), 2; 121-127 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 517708 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena e-mail marketinga u hotelijerstvu
(Application of e-mail marketing in hospitality)
Autori
Dobrača, Igor
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) II
(2011), 2;
121-127
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
e-marketing ; ponašanje potrošača ; elektronička pošta ; privatnost
(E-marketing ; Consumer behavior ; E-mail ; privacy)
Sažetak
Strahovitim razvojem i ubrzanim širenjem informacijsko-komunikacijske tehnologije zadnjih godina uzrokovano je evoluiranje marketinga u e- marketing. Stoga se danas elektronski mediji, a posebice Internet koriste kao izravni komunikacijski kanal između proizvođača, odnosno davatelja usluga i potrošača. Budući da u toj komunikaciji ne postoji posrednik, proizvođač odnosno davatelj usluga ima mogućnost bolje upoznati potrošača i stvarati bazu podataka za izgradnju odnosa s kupcima. Prikupljeni podaci mogu se koristiti u svrhu e-mail marketinga - oblika direktnog marketinga gdje se koristi elektronska pošta kao sredstvo komuniciranja sa potrošačima kojima se šalju uglavnom ponude i obavijesti. Cilj ovog rada je dati prikaz e-mail marketinga i mogućnosti njegove primjene u hotelijerstvu te je u tu svrhu provedeno istraživanje sa ciljem analiziranja njegove primjene u hrvatskom hotelijerstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija