Pregled bibliografske jedinice broj: 517647
Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu
Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 517647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu
(Promotion in Function of Competition Strengthening on the Domestic Market)
Autori
Kevrić, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
27.06
Godina
2011
Stranica
42
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
tipologija tržišta; tipovi konkurencije; marketing miks; promocija
(Typology of Markets; Types of Competition; Marketing Mix; Promotion)
Sažetak
U radu je objašnjena konkurentnost na domaćem tržištu te marketing miks i promocijska platforma na primjeru poduzeća Brodokomerc- nova d.o.o.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)