Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 517647

Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu


Kevrić, Diana
Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 517647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu
(Promotion in Function of Competition Strengthening on the Domestic Market)

Autori
Kevrić, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
27.06

Godina
2011

Stranica
42

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
tipologija tržišta; tipovi konkurencije; marketing miks; promocija
(Typology of Markets; Types of Competition; Marketing Mix; Promotion)

Sažetak
U radu je objašnjena konkurentnost na domaćem tržištu te marketing miks i promocijska platforma na primjeru poduzeća Brodokomerc- nova d.o.o.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kevrić, Diana
Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Kevrić, D. (2011) 'Promocija u ulozi jačanja konkurencije na domaćem tržištu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kevri\'{c}, Diana}, year = {2011}, pages = {42}, keywords = {tipologija tr\v{z}i\v{s}ta, tipovi konkurencije, marketing miks, promocija}, title = {Promocija u ulozi ja\v{c}anja konkurencije na doma\'{c}em tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {tipologija tr\v{z}i\v{s}ta, tipovi konkurencije, marketing miks, promocija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kevri\'{c}, Diana}, year = {2011}, pages = {42}, keywords = {Typology of Markets, Types of Competition, Marketing Mix, Promotion}, title = {Promotion in Function of Competition Strengthening on the Domestic Market}, keyword = {Typology of Markets, Types of Competition, Marketing Mix, Promotion}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font