Pregled bibliografske jedinice broj: 517586
Odgojno-obrazovna klima u sveučilišnoj nastavi
Odgojno-obrazovna klima u sveučilišnoj nastavi // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 57 (2011), 25; 35-60 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 517586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojno-obrazovna klima u sveučilišnoj nastavi
(Educational Climate in University Classes)
Autori
Kragulj, Snježana
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 57
(2011), 25;
35-60
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
emocionalna odgojno-obrazovna klima; ugodine emocije; neugodne emocije; sveučilišna nastava; kreativnost; grupni oblik; kooperativno učenje; divergentno mišljenje; evaluacijska istraživanja
(emotional educational climate; pleasant emotions; unpleasant emotions; university classes; creativity; group work; cooperative learning; divergent thinking; evaluation research)
Sažetak
U radu se daje uvid u sveučilišnu nastavu i prisutnost emocionalne klime tijekom odgojno-obrazovnog procesa. Istražuju se utjecaji kreativnih aktivnosti, prisutnost različitih socijalnih oblika, kooperativnog i suradnočkog učenja na stvaranje ugodne/neugodne odgojno-obrazovne klime te reakcija ispitanika na navedenu emocionalnu odgojno-obrazovnu klimu. Problematizira se nužnost i važnost evaluacije sveučilišne nastave. Klima se odražava u reakciji studenata na sveučilišnu nastavu te aktivno sudjelovanje u njoj. Provodi se istraživanje među studentima druge i pete godine Učiteljskog fakulteta u Osijeku i dislociranog studija u Slavonskome Brodu na uzorku od 364 evaluacijska listića te 78 studenstkih eseja studenata druge godine učiteljskog studija. Podaci su obrađeni kvalitativnom analizom. Rezultati istraživanja pokazuju da se studenti u sveučilišnoj nastavi većinom osjećaju ugodno (sveučilišna nastava Didaktike u Osijeku: 84, 6%, sveučilišna nastava Didaktike u Slavonskome Brodu: 94, 3%, sveučilišna nastava Metodike odgoja u Osijeku: 99%, sveučilišna nastava Metodike odgoja u Slavonskome Brodu: 93, 02%, sveučilišna nastava Nenasilne komunikacije u Slavonskome Brodu: 95, 5%)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- EBSCO Publishing, Editorial Department, Massachusetts, USA
- Emerald Management Reviews database, United Kingdom
- Ulrichs Serials Analysis System, USA
- Hrčak - Portal znanstvenih časopisa RH