Pregled bibliografske jedinice broj: 517555
Outsourcing kao poslovna strategija
Outsourcing kao poslovna strategija // Kvaliteta, konkurentnost i održivost / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2010. str. (53)-(64) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 517555 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Outsourcing kao poslovna strategija
(Outsourcing as a Business Strategy)
Autori
Drljača, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta, konkurentnost i održivost
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2010, (53)-(64)
ISBN
978-953-6619-23-8
Skup
(11. međunarodni simpozij o kvaliteti u organizaciji Hrvatskog društva menadžera kvalitete)
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 18.03.2010. - 19.03.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
(Kvaliteta; Outsourcing; Sustav upravljanja; Prošireni model procesnog pristupa)
((Quality; Outsourcing; Management system; Extended process-based model))
Sažetak
Sažetak: Liberalizacija globalnog tržišta na svim razinama ima konkurentnost kao imperativ. Organizacije osmišljavaju i poduzimaju različite strategije kako bi bile što konkurentnije. U tom nastojanju sustav upravljanja s vremenom postaje sve složenija integracija i sve zahtjevnija za upravljanje. U nastojanju prevladavanja ovog problema, organizacije često pristupaju projektu restrukturiranja sustava upravljanja. U okviru restrukturiranja jedna od strategija je i eksternalizacija pojedinih poslovnih procesa ili njihovih dijelova, poznata kao „outsourcing“. Temeljna je hipoteza ovog rada da outsourcing kao poslovna strategija utječe na sustav upravljanja. Osim što bitno utječe na strukturu rashoda organizacije, temeljito mijenja sustav upravljanja organizacije u svim njegovim strukturnim elementima. O kvaliteti analize stanja, pravovremenosti i ustrajnosti u primjeni, ovisi rezultat primjene outsourcinga kao poslovne strategije. Summary: Process of global market liberalization on all levels has a competitiveness as an imperative. Organizations are modelling and provide different strategies to improve their competitiveness. In that effort the management system becoming more complex integration which are more difficult for management. In an effort for that problem solving, organizations often acceded the process of management system restructuring. In the frame of restructuring one of possible strategies is outsourcing of some business processes or their process steps. The basic hypothesis of this paper is that outsourcing as a business strategy has far reaching consequences for management system. Besides the important influence on structure of expense, it properly changes the management system of organization in all of its structural elements. The success of outsourcing as a business strategy depends of the quality of business study about current situation of management system, timeliness and steadiness in the process of implementation.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Zbornik radova tiskan je kao knjiga (CIP 731762) i pohranjen je i na CD-u.