Pregled bibliografske jedinice broj: 517537
Razlike u strukturi slobodnog vremena između učenika urbanih i ruralnih područja
Razlike u strukturi slobodnog vremena između učenika urbanih i ruralnih područja // Tjelesna i zdravstvena kultura u 21.stoljeću-kompentencije učenika / Prskalo, Ivan ; Novak, Dario (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2011. str. 58-65 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 517537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u strukturi slobodnog vremena između učenika urbanih i ruralnih područja
(Differences in the structure of free time student between urban and rural areas)
Autori
Badrić, Marko ; Prskalo, Ivan ; Šilić, Ninoslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tjelesna i zdravstvena kultura u 21.stoljeću-kompentencije učenika
/ Prskalo, Ivan ; Novak, Dario - Poreč : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2011, 58-65
ISBN
953-95082-8-2
Skup
6. Kongres FIEP-a
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 18.06.2011. - 21.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
aktivnosti; slobodno vrijeme; učenici; radni dan; urbana i ruralna područja
(activities; free time; students; day; urban and rural areas)
Sažetak
U radu se željela utvrditi ukupna struktura vremena tijekom radnog dana, te na osnovu nje utvrditi i strukturu slobodnog vremena radnog dana učenika od 5-8 razreda. Također, željele su se utvrditi razlike u strukturi slobodnog vremena između djece koja žive na ruralnom i djece koja žive u urbanom području. U istraživanju je sudjelovalo 172 učenika dvije osnovne škole s područja grada Petrinje. Uzorak učenika koji žive u urbanom području činili su učenici 1. Osnovne škole Petrinja, a ruralni uzorak učenika činili su učenici Osnovne škole Jabukovac. Rezultati istraživanja pokazali su da djeca imaju vrlo malo slobodnog vremena. Nakon zadovoljenja životnih i školski obveza samo 23% vremena djeci preostane za aktivnosti koje se koriste prema osobnim interesima i preferencijama. Od aktivnosti koju djeca najčešće koriste u slobodno vrijeme svakako je gledanje televizije. Istraživanje je pokazalo da učenici koji žive u urbanom području više vremena provode u kineziološkim aktivnostima i igri od učenika koji žive u ruralnom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb