Pregled bibliografske jedinice broj: 517469
Analiza dinamike procesa učenja nekih gimnastičkih znanja iz prvog razreda osnove škole
Analiza dinamike procesa učenja nekih gimnastičkih znanja iz prvog razreda osnove škole // Physical education in the 21st century - pupils' competencies / Prskalo, Ivan ; Novak, Dario (ur.).
Poreč, 2011. str. 123-128 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 517469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza dinamike procesa učenja nekih gimnastičkih znanja iz prvog razreda osnove škole
(Analysis of the gymnastics skills learning dynamics in first graders)
Autori
Delaš Kalinski, Sunčica ; Božanić, Ana ; Surjan Bilac, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Physical education in the 21st century - pupils' competencies
/ Prskalo, Ivan ; Novak, Dario - Poreč, 2011, 123-128
Skup
6. Kongres FIEP-a Europe
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 18.06.2011. - 21.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
gimnastička znanja ; učenici ; dinamika procesa učenja
(gymnastics skills ; pupils ; learning dynamics)
Sažetak
Cilj rada bio je utvrditi dinamiku procesa učenja nekih gimnastičkih znanja iz programa tjelesne i zdravstvene kulture za učenike prvog razreda osnovne škole. Na uzorku od 76 učenika prvog razreda osnovne škole, koji su sudjelovali u eksperimentalnom tretmanu za vrijeme nastave tjelesne i zdravstvene kulture, analizirana je dinamika procesa učenja gimnastičkih znanja stoj na lopaticama (STL), kolut naprijed (KNP), kretanje u mješovitom uporu prema naprijed (KUMUNP) i kretanje u mješovitom uporu prema natrag (KUMUNT). Rezultati istraživanja su utvrdili da je kineziološki tretman imao pozitivan utjecaj, odnosno statistički značajno povećanje razine naučenosti znanja STL, KNP i KUMUNP. Sukladno navedenom ova su znanja preporučena za upotrebu u praksi, a u cilju utvrđivanja razine naučenosti nastavnih cjelina kojima ova znanja pripadaju. Kod znanja KUMUNT utvrđeno je opadanje razine znanja tijekom kineziološkog tretmana. Dobiveni je rezultat u pitanje dovelo ispravnost klasificiranja ovog znanja u kategoriju jednostavnijih gimnastičkih znanja, a ne u kategoriju biotičkih znanja, ali i postavljene kriterije za procjenjivanje razine naučenosti ovog znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
315-1773397-3333 - Mjerenje motoričkih znanja u kineziologiji (Miletić, Đurđica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split