Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 517435

Nastavni sadržaji Prirode i društva – polazište za interdisciplinarno poučavanje u razrednoj nastavi


Kostović-Vranješ, Vesna; Šolić, Sanja
Nastavni sadržaji Prirode i društva – polazište za interdisciplinarno poučavanje u razrednoj nastavi // Život i škola, časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 25 (2011), 1; 207-216 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 517435 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavni sadržaji Prirode i društva – polazište za interdisciplinarno poučavanje u razrednoj nastavi
(Teaching contents of Science – a starting point for interdisciplinary teaching in primary school)

Autori
Kostović-Vranješ, Vesna ; Šolić, Sanja

Izvornik
Život i škola, časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 25 (2011), 1; 207-216

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
cjelovito učenje; interdisciplinarno poučavanje; razredna nastava; Priroda i društvo; Engleski jezik;
(interdisciplinary teaching; primary school; comprehensive learning; Science; English language;)

Sažetak
Interdisciplinarni pristup najbolje odgovara učenju u stvarnom životu jer povezuje različita područja, omogućuje interdisciplinarno razumijevanje, integriranje znanja i razmišljanja, stvaranje novih modela, sustava i struktura, razvijanje vještina višeg reda te dodatno motiviranje za interdisciplinarno izučavanje. U ranoj školskoj dobi iznimno kvalitetnu podlogu za ostvarivanje interdisciplinarnog poučavanja i učenja pružaju sadržaji nastavnog predmeta Priroda i društvo. Stoga je cilj ovog rada bio istražiti koliko i koje sadržaje od 1. do 4. razreda osnovne škole interdisciplinarno povezuju učitelji razredne nastave, učitelji razredne nastave s pojačanim studijem engleskog jezika i učitelji engleskog jezika te ukazati na mogućnosti i važnost interdisciplinarnog povezivanja nastavnih sadržaja na početku osnovnoškolskog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Vesna Kostović-Vranješ (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kostović-Vranješ, Vesna; Šolić, Sanja
Nastavni sadržaji Prirode i društva – polazište za interdisciplinarno poučavanje u razrednoj nastavi // Život i škola, časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 25 (2011), 1; 207-216 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Kostović-Vranješ, V. & Šolić, S. (2011) Nastavni sadržaji Prirode i društva – polazište za interdisciplinarno poučavanje u razrednoj nastavi. Život i škola, časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 25 (1), 207-216.
@article{article, author = {Kostovi\'{c}-Vranje\v{s}, Vesna and \v{S}oli\'{c}, Sanja}, year = {2011}, pages = {207-216}, keywords = {cjelovito u\v{c}enje, interdisciplinarno pou\v{c}avanje, razredna nastava, Priroda i dru\v{s}tvo, Engleski jezik, }, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola, \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {25}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Nastavni sadr\v{z}aji Prirode i dru\v{s}tva – polazi\v{s}te za interdisciplinarno pou\v{c}avanje u razrednoj nastavi}, keyword = {cjelovito u\v{c}enje, interdisciplinarno pou\v{c}avanje, razredna nastava, Priroda i dru\v{s}tvo, Engleski jezik, } }
@article{article, author = {Kostovi\'{c}-Vranje\v{s}, Vesna and \v{S}oli\'{c}, Sanja}, year = {2011}, pages = {207-216}, keywords = {interdisciplinary teaching, primary school, comprehensive learning, Science, English language, }, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola, \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {25}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Teaching contents of Science – a starting point for interdisciplinary teaching in primary school}, keyword = {interdisciplinary teaching, primary school, comprehensive learning, Science, English language, } }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font