Pregled bibliografske jedinice broj: 517435
Nastavni sadržaji Prirode i društva – polazište za interdisciplinarno poučavanje u razrednoj nastavi
Nastavni sadržaji Prirode i društva – polazište za interdisciplinarno poučavanje u razrednoj nastavi // Život i škola, časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 25 (2011), 1; 207-216 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 517435 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavni sadržaji Prirode i društva – polazište za interdisciplinarno poučavanje u razrednoj nastavi
(Teaching contents of Science – a starting point for interdisciplinary teaching in primary school)
Autori
Kostović-Vranješ, Vesna ; Šolić, Sanja
Izvornik
Život i škola, časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 25
(2011), 1;
207-216
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
cjelovito učenje; interdisciplinarno poučavanje; razredna nastava; Priroda i društvo; Engleski jezik;
(interdisciplinary teaching; primary school; comprehensive learning; Science; English language;)
Sažetak
Interdisciplinarni pristup najbolje odgovara učenju u stvarnom životu jer povezuje različita područja, omogućuje interdisciplinarno razumijevanje, integriranje znanja i razmišljanja, stvaranje novih modela, sustava i struktura, razvijanje vještina višeg reda te dodatno motiviranje za interdisciplinarno izučavanje. U ranoj školskoj dobi iznimno kvalitetnu podlogu za ostvarivanje interdisciplinarnog poučavanja i učenja pružaju sadržaji nastavnog predmeta Priroda i društvo. Stoga je cilj ovog rada bio istražiti koliko i koje sadržaje od 1. do 4. razreda osnovne škole interdisciplinarno povezuju učitelji razredne nastave, učitelji razredne nastave s pojačanim studijem engleskog jezika i učitelji engleskog jezika te ukazati na mogućnosti i važnost interdisciplinarnog povezivanja nastavnih sadržaja na početku osnovnoškolskog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
- EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA