Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 517016

Tanja Radović ili kako je multimarketing osvojio naše snove


Nikčević, Sanja
Tanja Radović ili kako je multimarketing osvojio naše snove // Između dviju domovina. Zbornik Milorada Nikčevića povodom sedamdesetogodišnjice života i četrdesetpetogodišnjice znanstvenog rada / Lukić, Milica ; Sabljić, Jakov (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 369-369


CROSBI ID: 517016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tanja Radović ili kako je multimarketing osvojio naše snove
(Tanja Radović or how Multimarketing Captured our Dreams...)

Autori
Nikčević, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Između dviju domovina. Zbornik Milorada Nikčevića povodom sedamdesetogodišnjice života i četrdesetpetogodišnjice znanstvenog rada

Urednik/ci
Lukić, Milica ; Sabljić, Jakov

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2011

Raspon stranica
369-369

ISBN
978-953-314-031-5

Ključne riječi
Tanja Radović, suvremena hrvatska drama, tehnologija, pomaknuta stvarnost
(Tanja Radović, contemporary Croatian drama, technology, shifted reality)

Sažetak
Članak definira pomaknutu stvarnost kao stilsku konzistentnost dramatičarke Tanje Radović koja se očituje od autoričine prve knjige (Iznajmljivanje vremena, Meandar, SKUD Ivan Goran Kovačić, Zagreb, 2001.). Autoričine drame zasnivaju se na realnim situacijama (obitelj, knjižnica koja uvodi novi sistem obrade podataka, putovanje vlakom…), koje zbog određenog uzroka ili povoda (tehnologija - Mreža, Kompjutor ; književnost - Mačja glava, Zarobljeni u crtežu ; priroda vremena - Iznajmljivanje vremena), dožive pomak koji ih odvede u nad/realnu/virtualnu stvarnost. Članak se bavi analizom novih drama Tanje Radović iz druge knjige drama Ledeno doba (Meandarmedia, SKUD Ivan Goran Kovačić, Zagreb, 2009), u kojima se nastavlja linija tehnologije kao uzroka pesimističnog pomaka u slici svijeta. Drame kao osnovu uzimaju funkcioniranje ljudskog mozga podložnog impulsima koji mu se šalju iz određenog središta s vrlo jasnim ciljem – da nas navedu da kupujemo što više, a mislimo što manje. U drami Plastične đurđice likovi otkrivaju izvor odašiljanja (odašiljač mobilnog operatera), a u drami Sunčeve pjege svijet funkcionira vođen impulsima i stimulatorima enzima endorfina. Ledeno doba, najrazrađenija drama ove trilogije, pokazuje svijet bez izlaza u kojem poduzeće Multimarketing vlada našim mislima i snovima, uz pomoć virtualnih knjiga, koje zamjenjuju klasične i sadrže skrivene poruke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-2641300-1036 - Hrvatski kazališni časopisi (1941-2005) (Senker, Boris, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Sanja Nikčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nikčević, Sanja
Tanja Radović ili kako je multimarketing osvojio naše snove // Između dviju domovina. Zbornik Milorada Nikčevića povodom sedamdesetogodišnjice života i četrdesetpetogodišnjice znanstvenog rada / Lukić, Milica ; Sabljić, Jakov (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 369-369
Nikčević, S. (2011) Tanja Radović ili kako je multimarketing osvojio naše snove. U: Lukić, M. & Sabljić, J. (ur.) Između dviju domovina. Zbornik Milorada Nikčevića povodom sedamdesetogodišnjice života i četrdesetpetogodišnjice znanstvenog rada. Osijek, Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 369-369.
@inbook{inbook, author = {Nik\v{c}evi\'{c}, Sanja}, year = {2011}, pages = {369-369}, keywords = {Tanja Radovi\'{c}, suvremena hrvatska drama, tehnologija, pomaknuta stvarnost}, isbn = {978-953-314-031-5}, title = {Tanja Radovi\'{c} ili kako je multimarketing osvojio na\v{s}e snove}, keyword = {Tanja Radovi\'{c}, suvremena hrvatska drama, tehnologija, pomaknuta stvarnost}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Nik\v{c}evi\'{c}, Sanja}, year = {2011}, pages = {369-369}, keywords = {Tanja Radovi\'{c}, contemporary Croatian drama, technology, shifted reality}, isbn = {978-953-314-031-5}, title = {Tanja Radovi\'{c} or how Multimarketing Captured our Dreams...}, keyword = {Tanja Radovi\'{c}, contemporary Croatian drama, technology, shifted reality}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font