Pregled bibliografske jedinice broj: 516953
POTENCIJALNO TRŽIŠTE
POTENCIJALNO TRŽIŠTE, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
POTENCIJALNO TRŽIŠTE
(Potential market)
Autori
First, Ivana
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
POTENCIJALNO TRŽIŠTE
(Potential market)
Sažetak
Potential market, skup fizičkih ili pravnih osoba za koje se na osnovi analize njihovih potreba i kupovnih namjera pretpostavlja da iskazuju interes za izvjesnu definiranu tržišnu ponudu. Veličina se potencijalnog tržišta određuje mjerenjem moguće tržišne potražnje i obično se izražava u jedinicama proizvoda i/ili novčanim jedinicama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(autor)