Pregled bibliografske jedinice broj: 516951
OTC (OVER-THE-COUNTER) PROIZVOD (BEZRECEPTNI LIJEKOVI)
OTC (OVER-THE-COUNTER) PROIZVOD (BEZRECEPTNI LIJEKOVI), 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516951 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
OTC (OVER-THE-COUNTER) PROIZVOD (BEZRECEPTNI LIJEKOVI)
(Over-the-counter (OTC))
Autori
First, Ivana
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
OTC (OVER-THE-COUNTER); PROIZVOD
(Over-the-counter (OTC))
Sažetak
Over-the-counter (OTC) drug, lijek koji se može prodavati bez recepta i bez posjete doktoru. Naziv “over-the-counter” (preko pulta) je pomalo zbunjujući obzirom se radi o lijeku koji se nalazi na policama i koji se može kupiti kao bilo koji drugi zapakirani proizvod, za razliku od lijeka koji se izdaje na recept, a koji se kupuje na pultu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(autor)