Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516949

MARKETING MIKS


First, Ivana
MARKETING MIKS, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516949 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MARKETING MIKS
(MARKETING MIX)

Autori
First, Ivana

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
MARKETING MIKS
(MARKETING MIX)

Sažetak
Marketing mix, mješavina marketinških varijabli koje poduzeće može kontrolirati i koje koristi kako bi postiglo željeni stupanj prodaje na ciljnom tržištu. Najčešće korištena klasifikacija ovih varijabli je četveročlana klasifikacija, tzv. «Četiri P» po engleskim nazivima – product (proizvod), price (cijena), promotion (promocija) i place (distribucija).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

First, Ivana
MARKETING MIKS, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
First, I. (2011) MARKETING MIKS. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {First, Ivana}, year = {2011}, keywords = {MARKETING MIKS}, title = {MARKETING MIKS}, keyword = {MARKETING MIKS} }
@unknown{unknown, author = {First, Ivana}, year = {2011}, keywords = {MARKETING MIX}, title = {MARKETING MIX}, keyword = {MARKETING MIX} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font