Pregled bibliografske jedinice broj: 516949
MARKETING MIKS
MARKETING MIKS, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516949 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETING MIKS
(MARKETING MIX)
Autori
First, Ivana
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
MARKETING MIKS
(MARKETING MIX)
Sažetak
Marketing mix, mješavina marketinških varijabli koje poduzeće može kontrolirati i koje koristi kako bi postiglo željeni stupanj prodaje na ciljnom tržištu. Najčešće korištena klasifikacija ovih varijabli je četveročlana klasifikacija, tzv. «Četiri P» po engleskim nazivima – product (proizvod), price (cijena), promotion (promocija) i place (distribucija).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(autor)