Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516934

Reaktivni marketing


Dlačić, Jasmina
Reaktivni marketing, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reaktivni marketing
(Reactive marketing)

Autori
Dlačić, Jasmina

Izvornik
Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
Reaktivni marketing
(Reactive marketing)

Sažetak
Reaktivni potezi tržišnog subjekta na poticaje iz okruženja. Reakcija tržišnog subjekta je potaknuta djelovanjem konkurencije, a usmjerena prilagođavanju promjenama u okruženju. Ponekad je reakcija vezana za obranu tj. zadržavanje postojećeg tržišnog udjela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dlačić, Jasmina
Reaktivni marketing, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Dlačić, J. (2011) Reaktivni marketing. Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina}, year = {2011}, keywords = {Reaktivni marketing}, title = {Reaktivni marketing}, keyword = {Reaktivni marketing} }
@unknown{unknown, author = {Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina}, year = {2011}, keywords = {Reactive marketing}, title = {Reactive marketing}, keyword = {Reactive marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font