Pregled bibliografske jedinice broj: 516934
Reaktivni marketing
Reaktivni marketing, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reaktivni marketing
(Reactive marketing)
Autori
Dlačić, Jasmina
Izvornik
Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
Reaktivni marketing
(Reactive marketing)
Sažetak
Reaktivni potezi tržišnog subjekta na poticaje iz okruženja. Reakcija tržišnog subjekta je potaknuta djelovanjem konkurencije, a usmjerena prilagođavanju promjenama u okruženju. Ponekad je reakcija vezana za obranu tj. zadržavanje postojećeg tržišnog udjela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasmina Dlačić
(autor)