Pregled bibliografske jedinice broj: 516931
Hawthornov efekt
Hawthornov efekt, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516931 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hawthornov efekt
(Hawthorne effect)
Autori
Dlačić, Jasmina
Izvornik
Leksikon marketinga / Jozo Previšić (ur.) ; Zagreb : Ekonomski fakultet ; X, 917 str, ; ISBN 9789536025398
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
Hawthornov efekt
(Hawthorne effect)
Sažetak
Javlja se kada istraživač sa svojim očekivanjima utječe na subjekt u eksperimentu što ugrožava objektivnost rezultata eksperimenta. Hawthornov efekt je termin koji se upotrebljava za pojavu kod koje osoba koja je sudionik eksperimenta reagira različito od uobičajenog načina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasmina Dlačić
(autor)