Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516929

Makromarketing


Lončarić, Dina
makromarketing, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Makromarketing
(Macromarketing)

Autori
Lončarić, Dina

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
makromarketing
(macromarketing)

Sažetak
Znanstvena disciplina čiji su predmet istraživanja marketinške institucije, procesi, aktivnosti i njihovi utjecaji koji se proučavaju iz šire prerspektive, kao što je gospodarstvo u cjelini, u kojem se istražuju kulturne, političke, društvene i ekonomske međuovisnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Dina Lončarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Dina
makromarketing, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Lončarić, D. (2011) makromarketing. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina}, year = {2011}, keywords = {makromarketing}, title = {makromarketing}, keyword = {makromarketing} }
@unknown{unknown, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina}, year = {2011}, keywords = {macromarketing}, title = {macromarketing}, keyword = {macromarketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font