Pregled bibliografske jedinice broj: 516929
Makromarketing
makromarketing, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Makromarketing
(Macromarketing)
Autori
Lončarić, Dina
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
makromarketing
(macromarketing)
Sažetak
Znanstvena disciplina čiji su predmet istraživanja marketinške institucije, procesi, aktivnosti i njihovi utjecaji koji se proučavaju iz šire prerspektive, kao što je gospodarstvo u cjelini, u kojem se istražuju kulturne, političke, društvene i ekonomske međuovisnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Dina Lončarić
(autor)