Pregled bibliografske jedinice broj: 516919
Upravljanje marketingom
Upravljanje marketingom, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom
(Marketing menagement)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
Upravljanje; Marketing
(Menagement; Marketing)
Sažetak
Interaktivni proces planiranja, organiziranja i kontrole marketinških aktivnosti kako bi se efikasno i efektivno ostvarili marketing ciljevi. Marketing ciljevi u pravilu su vezani za ostvarivanje dobiti, osvajanje novih tržišta i razvijanje novih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 786
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)