Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516919

Upravljanje marketingom


Grbac, Bruno
Upravljanje marketingom, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom
(Marketing menagement)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
Upravljanje; Marketing
(Menagement; Marketing)

Sažetak
Interaktivni proces planiranja, organiziranja i kontrole marketinških aktivnosti kako bi se efikasno i efektivno ostvarili marketing ciljevi. Marketing ciljevi u pravilu su vezani za ostvarivanje dobiti, osvajanje novih tržišta i razvijanje novih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 786



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Upravljanje marketingom, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Grbac, B. (2011) Upravljanje marketingom. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Upravljanje, Marketing}, title = {Upravljanje marketingom}, keyword = {Upravljanje, Marketing} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Menagement, Marketing}, title = {Marketing menagement}, keyword = {Menagement, Marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font