Pregled bibliografske jedinice broj: 516906
Prodajna koncepcija
Prodajna koncepcija, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516906 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prodajna koncepcija
(Selling concept)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
Prodaja; Koncepcija
(Selling; Concept)
Sažetak
Poslovna ideja ili filozofija temeljena na postavci da će potrošači kupovati više proizvoda i usluga ako se koriste agresivne prodajne tehnike te na postavci da velik obim prodaje rezultira visokom dobiti. Prodajna koncepcija slijedi proizvodnu koncepciju koja je imala osnovni zadatak i brigu kako stvoriti proizvod.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)