Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516906

Prodajna koncepcija


Grbac, Bruno
Prodajna koncepcija, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516906 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prodajna koncepcija
(Selling concept)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
Prodaja; Koncepcija
(Selling; Concept)

Sažetak
Poslovna ideja ili filozofija temeljena na postavci da će potrošači kupovati više proizvoda i usluga ako se koriste agresivne prodajne tehnike te na postavci da velik obim prodaje rezultira visokom dobiti. Prodajna koncepcija slijedi proizvodnu koncepciju koja je imala osnovni zadatak i brigu kako stvoriti proizvod.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Prodajna koncepcija, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Grbac, B. (2011) Prodajna koncepcija. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Prodaja, Koncepcija}, title = {Prodajna koncepcija}, keyword = {Prodaja, Koncepcija} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Selling, Concept}, title = {Selling concept}, keyword = {Selling, Concept} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font