Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516905

Vanjske snage okruženja u marketingu


Grbac, Bruno
Vanjske snage okruženja u marketingu, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516905 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vanjske snage okruženja u marketingu
(Macroenvironment forces)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
Vanjske snage; Okruženje; Marketingu
(Macroenvironment; Forces)

Sažetak
Snage iz makro okruženja koje imaju neizravni utjecaj na poslovanje tržišnog subjekta. Vanjske snage okruženja u marketingu odnosno njihovo djelovanje stvaraju prijetnje koje treba izbjeći, ali i mogućnosti koje treba iskoristiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 806



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Vanjske snage okruženja u marketingu, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Grbac, B. (2011) Vanjske snage okruženja u marketingu. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Vanjske snage, Okru\v{z}enje, Marketingu}, title = {Vanjske snage okru\v{z}enja u marketingu}, keyword = {Vanjske snage, Okru\v{z}enje, Marketingu} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Macroenvironment, Forces}, title = {Macroenvironment forces}, keyword = {Macroenvironment, Forces} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font