Pregled bibliografske jedinice broj: 516903
Marketinška koncepcija
Marketinška koncepcija, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška koncepcija
(Marketing concept)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
Marketing; Koncepcija
(Marketing; Concept)
Sažetak
Poslovna ideja ili filozofija temeljena na ostvarivanju dobiti za organizaciju, zadovoljstva za potrošača i dobrobiti za širu zajednicu. Marketinška koncepcija usmjerava djelovanje tržišnog subjekta na zadovoljavanje ciljeva potrošača, ali i vlastitih ciljeva. Zadovoljavanje ciljeva potrošača svodi se na isporuku "pravog proizvoda na pravo mjesto i u pravo vrijeme".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 395
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)