Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516903

Marketinška koncepcija


Grbac, Bruno
Marketinška koncepcija, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška koncepcija
(Marketing concept)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
Marketing; Koncepcija
(Marketing; Concept)

Sažetak
Poslovna ideja ili filozofija temeljena na ostvarivanju dobiti za organizaciju, zadovoljstva za potrošača i dobrobiti za širu zajednicu. Marketinška koncepcija usmjerava djelovanje tržišnog subjekta na zadovoljavanje ciljeva potrošača, ali i vlastitih ciljeva. Zadovoljavanje ciljeva potrošača svodi se na isporuku "pravog proizvoda na pravo mjesto i u pravo vrijeme".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 395



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Marketinška koncepcija, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Grbac, B. (2011) Marketinška koncepcija. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Marketing, Koncepcija}, title = {Marketin\v{s}ka koncepcija}, keyword = {Marketing, Koncepcija} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Marketing, Concept}, title = {Marketing concept}, keyword = {Marketing, Concept} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font