Pregled bibliografske jedinice broj: 516902
Penetracija tržišta
Penetracija tržišta, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516902 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Penetracija tržišta
(Market penetration)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
Penetracija; Tržište
(Penetration; Market)
Sažetak
Rast tržišnog subjekta s postojećim proizvodima na postojećem tržištu. Rast tržišnog subjekta s postojećim proizvodnim programom na tržištu na kojem već djeluje ostvaruje se povećanjem udjela na tom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 521
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)