Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516896

Marketinški menadžment


Grbac, Bruno
Marketinški menadžment, 2011. (popularni rad).


CROSBI ID: 516896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški menadžment
(Marketing management)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad

Godina
2011

Ključne riječi
Marketing; Menadžment
(Marketing; Management)

Sažetak
Interaktivni proces planiranja, organiziranja i kontrole marketinških aktivnosti. To je dinamički proces kojim se tržišni subjekt prilagođava promjenama i novim uvjetima djelovanja na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 402



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Marketinški menadžment, 2011. (popularni rad).
Grbac, B. (2011) Marketinški menadžment. Leksikon marketinga. Popularni rad.
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Marketing, Menad\v{z}ment}, title = {Marketin\v{s}ki menad\v{z}ment}, keyword = {Marketing, Menad\v{z}ment} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Marketing, Management}, title = {Marketing management}, keyword = {Marketing, Management} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font