Pregled bibliografske jedinice broj: 516896
Marketinški menadžment
Marketinški menadžment, 2011. (popularni rad).
CROSBI ID: 516896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški menadžment
(Marketing management)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad
Godina
2011
Ključne riječi
Marketing; Menadžment
(Marketing; Management)
Sažetak
Interaktivni proces planiranja, organiziranja i kontrole marketinških aktivnosti. To je dinamički proces kojim se tržišni subjekt prilagođava promjenama i novim uvjetima djelovanja na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 402
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)