Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516894

Tržišna pozicija


Grbac, Bruno
Tržišna pozicija, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tržišna pozicija
(Market position)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
Tržište; Pozicija
(Market; Position)

Sažetak
Mjesto koje tržišni subjekt zauzima na tržištu u odnosu na druge tržišne subjekte. Tržišna pozicija je rezultat dostignutog udjela na tržištu, kretanja promjena udjela na tržištu, promjenjivosti udjela među tržišnim segmentima, ostvarene diferencijacije u kvaliteti, uslugama, cijeni, širini proizvoda i imidžu tržišnog subjekta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 750



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Tržišna pozicija, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Grbac, B. (2011) Tržišna pozicija. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Tr\v{z}i\v{s}te, Pozicija}, title = {Tr\v{z}i\v{s}na pozicija}, keyword = {Tr\v{z}i\v{s}te, Pozicija} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Market, Position}, title = {Market position}, keyword = {Market, Position} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font