Pregled bibliografske jedinice broj: 516894
Tržišna pozicija
Tržišna pozicija, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišna pozicija
(Market position)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
Tržište; Pozicija
(Market; Position)
Sažetak
Mjesto koje tržišni subjekt zauzima na tržištu u odnosu na druge tržišne subjekte. Tržišna pozicija je rezultat dostignutog udjela na tržištu, kretanja promjena udjela na tržištu, promjenjivosti udjela među tržišnim segmentima, ostvarene diferencijacije u kvaliteti, uslugama, cijeni, širini proizvoda i imidžu tržišnog subjekta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 750
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)