Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516890

7S


Grbac, Bruno
7S, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
7S
(McKinsey's 7-S Framework)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
7S
(McKinsey's 7-S Framework)

Sažetak
Akronim za sedam elemenata potrebnih za uspjeh tržišnog subjekta. Elementi uspjeha, prema stavovima konzultantske tvrtke McKinsey su u interakciji i grupirani u dvije skupine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
7S, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Grbac, B. (2011) 7S. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {7S}, title = {7S}, keyword = {7S} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {McKinsey's 7-S Framework}, title = {McKinsey's 7-S Framework}, keyword = {McKinsey's 7-S Framework} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font