Pregled bibliografske jedinice broj: 516890
7S
7S, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
7S
(McKinsey's 7-S Framework)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
7S
(McKinsey's 7-S Framework)
Sažetak
Akronim za sedam elemenata potrebnih za uspjeh tržišnog subjekta. Elementi uspjeha, prema stavovima konzultantske tvrtke McKinsey su u interakciji i grupirani u dvije skupine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)