Pregled bibliografske jedinice broj: 516888
Tržišna penetracija
Tržišna penetracija, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišna penetracija
(Market penetration)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
Tršište; Penetracija
(Market; Penetration)
Sažetak
Strategija rasta povećanjem udjela na postojećem tržištu sa sadašnjim proizvodom. Tržišna penetracija ostvaruje se poticanjem postojećih potrošača na povećanu kupnju, privlačenjem potrošača konkurenata i pretvaranjem nepotrošača u potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 750
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)