Pregled bibliografske jedinice broj: 516884
Marketinški splet
Marketinški splet, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški splet
(Marketing mix)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
Marketing; Splet
(Marketing; Mix)
Sažetak
Kombinacija četiri kontrolirane varijable marketinga: proizvod, cijena, distribucija i promocija. Navedenom kombinacijom definira se ponuda kojom se zadovoljavaju potrebe potrošača na ciljnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 402
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)