Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516884

Marketinški splet


Grbac, Bruno
Marketinški splet, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški splet
(Marketing mix)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
Marketing; Splet
(Marketing; Mix)

Sažetak
Kombinacija četiri kontrolirane varijable marketinga: proizvod, cijena, distribucija i promocija. Navedenom kombinacijom definira se ponuda kojom se zadovoljavaju potrebe potrošača na ciljnom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 402



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Marketinški splet, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Grbac, B. (2011) Marketinški splet. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Marketing, Splet}, title = {Marketin\v{s}ki splet}, keyword = {Marketing, Splet} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Marketing, Mix}, title = {Marketing mix}, keyword = {Marketing, Mix} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font