Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516883

Varijable donošenja odluka u marketingu


Grbac, Bruno
Varijable donošenja odluka u marketingu, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Varijable donošenja odluka u marketingu
(Marketing decisions variable)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
Marketing; Odluke; Varijable
(Marketing; Decisions; Variable)

Sažetak
Četiri su temeljne varijable (proizvod, cijena, distribucija i promocija) donošenja odluka u marketingu a novije spoznaje ukazuju na dodatne četiri varijable (zaposlenici, procesi, partnerstvo i fizičko okruženje).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 807



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Varijable donošenja odluka u marketingu, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Grbac, B. (2011) Varijable donošenja odluka u marketingu. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Marketing, Odluke, Varijable}, title = {Varijable dono\v{s}enja odluka u marketingu}, keyword = {Marketing, Odluke, Varijable} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Marketing, Decisions, Variable}, title = {Marketing decisions variable}, keyword = {Marketing, Decisions, Variable} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font