Pregled bibliografske jedinice broj: 516883
Varijable donošenja odluka u marketingu
Varijable donošenja odluka u marketingu, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Varijable donošenja odluka u marketingu
(Marketing decisions variable)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
Marketing; Odluke; Varijable
(Marketing; Decisions; Variable)
Sažetak
Četiri su temeljne varijable (proizvod, cijena, distribucija i promocija) donošenja odluka u marketingu a novije spoznaje ukazuju na dodatne četiri varijable (zaposlenici, procesi, partnerstvo i fizičko okruženje).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 807
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)