Pregled bibliografske jedinice broj: 516452
Neke inovacije i neke poteškoće u upravljanju kvalitetom obrazovanja građevinskih inženjera
Neke inovacije i neke poteškoće u upravljanju kvalitetom obrazovanja građevinskih inženjera // 11. hrvatska konferencija o kvaliteti i 2. znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu : međunarodni stručni i znanstveni skup "Inovativna primjena kvalitete" : zbornik radova / Babić, Tihomir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2011. (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 516452 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke inovacije i neke poteškoće u upravljanju kvalitetom obrazovanja građevinskih inženjera
(Some inovations and some difficulties in quality management of education in civil engineering)
Autori
Zlatović, Sonja ; Škacan, Bruno ; Marić, Božica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
11. hrvatska konferencija o kvaliteti i 2. znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu : međunarodni stručni i znanstveni skup "Inovativna primjena kvalitete" : zbornik radova
/ Babić, Tihomir - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2011
Skup
Hrvatska konferencija o kvaliteti (11 ; 2011) ; Znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu (2 ; 2011)
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 12.-14.05.011
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
visoko obrazovanje; graditeljstvo; odgovornost; cjeloživotno obrazovanje
(higher education; civil engineering; responsibility; life long learining)
Sažetak
Važnost edukacije neupitna je i često spominjana, iako rijetko zaista i promišljana i shvaćena. Ali što doista edukacija treba pružiti? Koliko je kvaliteta bilo kojeg programa zanimljiva zajednici? Što mora osigurati učenicima i studentima? Što budućim korisnicima njihovog rada? Kako ocijeniti kvalitetu završenih učenika ili studenata? Na primjeru studija graditeljstva razmatra se važnost cjelovitosti znanja završenih studenata, dakle potpunosti studijskog programa, kao i stručnosti i uspješnosti nastavnika, ali i njihove etičnosti i predanosti nastavničkom pozivu, te važnost cjelovite i uravnotežene nastave i primjerenog sustava upravljanja kvalitetom. Posebno, na primjeru studijskog programa graditeljstva na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu, prikazuju se neke ilustrativne inovacije u poučavanju kojima se prati razvoj tehnologije ali i društvene promjene, te se priprema studente za odgovornost, za rad i za proces cjeloživotnog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Građevinarstvo, Temeljne tehničke znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu