Pregled bibliografske jedinice broj: 516443
Umjetnost između kreativnoga i stvaralačkoga: analiza i perspektiva
Umjetnost između kreativnoga i stvaralačkoga: analiza i perspektiva // Drugi asistentski dan: knjiga sažetaka / Diković, M., Vitković, V. (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 516443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umjetnost između kreativnoga i stvaralačkoga: analiza i perspektiva
(Art between creativity and creative work: analysis and prospects)
Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Drugi asistentski dan: knjiga sažetaka
/ Diković, M., Vitković, V. - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011
ISBN
978-953-7498-36-8
Skup
Drugi asistentski dan
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 17.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
umjetnost; kreativnost; izvannastavne glazbene aktivnosti
(art; creativity; extracurricular musical activities)
Sažetak
Umjetnost ima važnu ulogu u kulturno-civilizacijskom napretku čovječanstva i u životu čovjeka. Smatra se izvorom estetskog užitka i doživljaja, predmet je kritičke refleksije, estetskog razmatranja i znanstvenog proučavanja. Umjetnički odgoj dio je školskog kurikuluma usmjeren na poseban oblik ljudske spoznaje koji proizlazi iz osjetila, osjećaja i intuicije, a ne iz racionalno-logičkih odnosa. Upravo umjetničkim odgojem i obrazovanjem započinje razvoj kulturno-estetske osjetljivosti, osjetljivosti za sve što je lijepo i istinito. Glazbena se umjetnost u školi upoznaje i proučava na dva načina: učestvovanjem učenika u redovitoj nastavi u kojoj stječu osnove glazbene kulture, uspostavljaju glazbene vrijednosti, znanja i umijeća te, sudjelovanjem u izvannastavnim glazbenim aktivnostima. Izvannastavnim glazbenim aktivnostima potiču se i razvijaju individualne sposobnosti i vještine učenika te impliciraju procese kreativnosti i stvaralaštva. Njihova je odgojno-obrazovna funkcija iznimno značajna jer su svojim sadržajima bliže izvornoj stvarnosti, potrebama i željama učenika, a svojom otvorenošću doprinose nadograđivanju njihove osobnosti. Stoga, osobitu pozornost valja posvetiti izvannastavnim glazbenim aktivnostima jer se, na taj način, oslobađa kreativni izraz učenika i potiče stvaralaštvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija