Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516443

Umjetnost između kreativnoga i stvaralačkoga: analiza i perspektiva


Vidulin-Orbanić, Sabina
Umjetnost između kreativnoga i stvaralačkoga: analiza i perspektiva // Drugi asistentski dan: knjiga sažetaka / Diković, M., Vitković, V. (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 516443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Umjetnost između kreativnoga i stvaralačkoga: analiza i perspektiva
(Art between creativity and creative work: analysis and prospects)

Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Drugi asistentski dan: knjiga sažetaka / Diković, M., Vitković, V. - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011

ISBN
978-953-7498-36-8

Skup
Drugi asistentski dan

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 17.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
umjetnost; kreativnost; izvannastavne glazbene aktivnosti
(art; creativity; extracurricular musical activities)

Sažetak
Umjetnost ima važnu ulogu u kulturno-civilizacijskom napretku čovječanstva i u životu čovjeka. Smatra se izvorom estetskog užitka i doživljaja, predmet je kritičke refleksije, estetskog razmatranja i znanstvenog proučavanja. Umjetnički odgoj dio je školskog kurikuluma usmjeren na poseban oblik ljudske spoznaje koji proizlazi iz osjetila, osjećaja i intuicije, a ne iz racionalno-logičkih odnosa. Upravo umjetničkim odgojem i obrazovanjem započinje razvoj kulturno-estetske osjetljivosti, osjetljivosti za sve što je lijepo i istinito. Glazbena se umjetnost u školi upoznaje i proučava na dva načina: učestvovanjem učenika u redovitoj nastavi u kojoj stječu osnove glazbene kulture, uspostavljaju glazbene vrijednosti, znanja i umijeća te, sudjelovanjem u izvannastavnim glazbenim aktivnostima. Izvannastavnim glazbenim aktivnostima potiču se i razvijaju individualne sposobnosti i vještine učenika te impliciraju procese kreativnosti i stvaralaštva. Njihova je odgojno-obrazovna funkcija iznimno značajna jer su svojim sadržajima bliže izvornoj stvarnosti, potrebama i željama učenika, a svojom otvorenošću doprinose nadograđivanju njihove osobnosti. Stoga, osobitu pozornost valja posvetiti izvannastavnim glazbenim aktivnostima jer se, na taj način, oslobađa kreativni izraz učenika i potiče stvaralaštvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin-Orbanić, Sabina
Umjetnost između kreativnoga i stvaralačkoga: analiza i perspektiva // Drugi asistentski dan: knjiga sažetaka / Diković, M., Vitković, V. (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Vidulin-Orbanić, S. (2011) Umjetnost između kreativnoga i stvaralačkoga: analiza i perspektiva. U: Diković, M., Vitković, V. (ur.)Drugi asistentski dan: knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina}, year = {2011}, pages = {14}, keywords = {umjetnost, kreativnost, izvannastavne glazbene aktivnosti}, isbn = {978-953-7498-36-8}, title = {Umjetnost izme\dju kreativnoga i stvarala\v{c}koga: analiza i perspektiva}, keyword = {umjetnost, kreativnost, izvannastavne glazbene aktivnosti}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina}, year = {2011}, pages = {14}, keywords = {art, creativity, extracurricular musical activities}, isbn = {978-953-7498-36-8}, title = {Art between creativity and creative work: analysis and prospects}, keyword = {art, creativity, extracurricular musical activities}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font