Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516263

Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije


Kristić, Jelena
Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 516263 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije
(Marketing in function of tourism development in Osijek-baranya county)

Autori
Kristić, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
29.10

Godina
2005

Stranica
117

Mentor
Vrtiprah, Vesna

Ključne riječi
marketing ; turizam ; seoski turizam ; Osječko-baranjska županija
(marketing ; tourism ; rural tourism ; Osijek-baranya county)

Sažetak
Magistarski rad na temu "Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko-baranjske županije" prezentira stratešku važnost marketinga u ukupnom razvitku turizma Osječko-baranjske županije. Kao sastavni dio tzv. kontinentalnog turizma, turizam u Osječko-baranjskoj županiji, ima velike mogućnosti razvoja i razvitka, osobito u raznolikim oblicima selektivnog turizma. Osnovni cilj ovog magistarskog rada je utvrditi u kojoj mjeri marketing, kao poslovna koncepcija, potom poslovna funkcija, ali ponajprije i kao zaseban način poslovnog promišljanja može pomoći u kreiranju kvantitativno i kvalitativno uspješnijeg poslovanja turizma Osječko-baranjske županije, odnosno šire gledano i Slavonije i Baranje kao turističke destinacije. U suglasju s prethodno navedenim moguće je postaviti i temeljnu hipotezu magistarskog rada na sljedeći način: H1: marketing je neizostavan čimbenik razvoja turizma u Osječko-baranjskoj županiji. Na temeljnu hipotezu, moguće je nadograditi i dopunske hipoteze, kao što su, između ostaloga, i: 1.turizam kao agregacija gospodarskih i izvangospodarskih djelatnosti važan je čimbenik razvitka Osječko-baranjske županije ; 2.pravilan izbor marketing-strategije temeljene na marketing-planiranju je ključan za svaki proizvod, tako i za turistički proizvod Osječko-baranjske županije ; 3.putničke agencije kao turistički posrednici na području Osječko- baranjske županije su zaokupljene raznim problemima u poslovanju, te nemaju jasnu viziju njihova daljnjeg rada, osobito u dijelu koji se odnosi na receptivni turizam ; 4.Osječko- baranjsku županiju ne bi trebalo promatrati kao zaokruženu zasebnu turističku destinaciju, već bi tu ulogu, načelno, trebala nositi cjelokupna Slavonija i Baranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Vrtiprah (mentor)

Avatar Url Jelena Kristić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kristić, Jelena
Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Kristić, J. (2005) 'Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije', magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kristi\'{c}, Jelena}, year = {2005}, pages = {117}, keywords = {marketing, turizam, seoski turizam, Osje\v{c}ko-baranjska \v{z}upanija}, title = {Marketing u funkciji razvitka turizma Osje\v{c}ko- baranjske \v{z}upanije}, keyword = {marketing, turizam, seoski turizam, Osje\v{c}ko-baranjska \v{z}upanija}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kristi\'{c}, Jelena}, year = {2005}, pages = {117}, keywords = {marketing, tourism, rural tourism, Osijek-baranya county}, title = {Marketing in function of tourism development in Osijek-baranya county}, keyword = {marketing, tourism, rural tourism, Osijek-baranya county}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font