Pregled bibliografske jedinice broj: 516263
Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije
Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 516263 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko- baranjske županije
(Marketing in function of tourism development in Osijek-baranya county)
Autori
Kristić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
29.10
Godina
2005
Stranica
117
Mentor
Vrtiprah, Vesna
Ključne riječi
marketing ; turizam ; seoski turizam ; Osječko-baranjska županija
(marketing ; tourism ; rural tourism ; Osijek-baranya county)
Sažetak
Magistarski rad na temu "Marketing u funkciji razvitka turizma Osječko-baranjske županije" prezentira stratešku važnost marketinga u ukupnom razvitku turizma Osječko-baranjske županije. Kao sastavni dio tzv. kontinentalnog turizma, turizam u Osječko-baranjskoj županiji, ima velike mogućnosti razvoja i razvitka, osobito u raznolikim oblicima selektivnog turizma. Osnovni cilj ovog magistarskog rada je utvrditi u kojoj mjeri marketing, kao poslovna koncepcija, potom poslovna funkcija, ali ponajprije i kao zaseban način poslovnog promišljanja može pomoći u kreiranju kvantitativno i kvalitativno uspješnijeg poslovanja turizma Osječko-baranjske županije, odnosno šire gledano i Slavonije i Baranje kao turističke destinacije. U suglasju s prethodno navedenim moguće je postaviti i temeljnu hipotezu magistarskog rada na sljedeći način: H1: marketing je neizostavan čimbenik razvoja turizma u Osječko-baranjskoj županiji. Na temeljnu hipotezu, moguće je nadograditi i dopunske hipoteze, kao što su, između ostaloga, i: 1.turizam kao agregacija gospodarskih i izvangospodarskih djelatnosti važan je čimbenik razvitka Osječko-baranjske županije ; 2.pravilan izbor marketing-strategije temeljene na marketing-planiranju je ključan za svaki proizvod, tako i za turistički proizvod Osječko-baranjske županije ; 3.putničke agencije kao turistički posrednici na području Osječko- baranjske županije su zaokupljene raznim problemima u poslovanju, te nemaju jasnu viziju njihova daljnjeg rada, osobito u dijelu koji se odnosi na receptivni turizam ; 4.Osječko- baranjsku županiju ne bi trebalo promatrati kao zaokruženu zasebnu turističku destinaciju, već bi tu ulogu, načelno, trebala nositi cjelokupna Slavonija i Baranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek