Pregled bibliografske jedinice broj: 515873
Uloga identiteta i imidža u pozicioniranju na tržištu
Uloga identiteta i imidža u pozicioniranju na tržištu // Intergrafika
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 515873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga identiteta i imidža u pozicioniranju na tržištu
(Role of identity and image on market position)
Autori
Mustić, Daria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Intergrafika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.06.2011. - 04.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
identitet; imidž; komunikacija
(identity; image; communication)
Sažetak
Uloga komunikacija danas sve više jača zato što se mijenjaju razmišljanja gospodarstva, politike, nevladinog sektora i drugih društvenih čimbenika. Poduzeća, organizacije i pojedinci moraju drugačije zadovoljiti potrebe svojih korisnika, medija i društvenog okruženja u kojem djeluju. Ugled svake poslovne organizacije jednako je važan kao i sam proizvod, odnosno usluga koju nudi. Komuniciranje kroz kreiranje identiteta i imidža, sustavno izgrađuje taj ugled na načelu vjerodostojnosti i postojanosti. Pritom je potrebno voditi računa o heterogenosti javnosti i potrebi za razlikovanjem raznih interesno-utjecajnih skupina koje zahtijevaju različit pristup komunikaciji. Pojačani su zahtjevi raznih dijelova javnosti za dokazima ne samo o trenutnoj uspješnosti , već i o trajnim vrijednostima subjekta. Dugoročno pozicioniranje na današnjem zahtjevnom tržištu uvjetuje proaktivna komunikacija koja se očituje i u prepoznatljivom identitetu, iz kojeg onda proizlazi i pozitivan imidž u javnosti. Da bi imidž bio pozitivan, poduzeća moraju svjesno i planski izgrađivati svoj identitet i poslovnu strategiju, odabirući pritom vrijednosti koje su društveno odgovorne i prihvatljive.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Daria Mustić
(autor)