Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 515873

Uloga identiteta i imidža u pozicioniranju na tržištu


Mustić, Daria
Uloga identiteta i imidža u pozicioniranju na tržištu // Intergrafika
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 515873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga identiteta i imidža u pozicioniranju na tržištu
(Role of identity and image on market position)

Autori
Mustić, Daria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Intergrafika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.06.2011. - 04.06.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
identitet; imidž; komunikacija
(identity; image; communication)

Sažetak
Uloga komunikacija danas sve više jača zato što se mijenjaju razmišljanja gospodarstva, politike, nevladinog sektora i drugih društvenih čimbenika. Poduzeća, organizacije i pojedinci moraju drugačije zadovoljiti potrebe svojih korisnika, medija i društvenog okruženja u kojem djeluju. Ugled svake poslovne organizacije jednako je važan kao i sam proizvod, odnosno usluga koju nudi. Komuniciranje kroz kreiranje identiteta i imidža, sustavno izgrađuje taj ugled na načelu vjerodostojnosti i postojanosti. Pritom je potrebno voditi računa o heterogenosti javnosti i potrebi za razlikovanjem raznih interesno-utjecajnih skupina koje zahtijevaju različit pristup komunikaciji. Pojačani su zahtjevi raznih dijelova javnosti za dokazima ne samo o trenutnoj uspješnosti , već i o trajnim vrijednostima subjekta. Dugoročno pozicioniranje na današnjem zahtjevnom tržištu uvjetuje proaktivna komunikacija koja se očituje i u prepoznatljivom identitetu, iz kojeg onda proizlazi i pozitivan imidž u javnosti. Da bi imidž bio pozitivan, poduzeća moraju svjesno i planski izgrađivati svoj identitet i poslovnu strategiju, odabirući pritom vrijednosti koje su društveno odgovorne i prihvatljive.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mustić, Daria
Uloga identiteta i imidža u pozicioniranju na tržištu // Intergrafika
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
Mustić, D. (2011) Uloga identiteta i imidža u pozicioniranju na tržištu. U: Intergrafika.
@article{article, author = {Musti\'{c}, Daria}, year = {2011}, keywords = {identitet, imid\v{z}, komunikacija}, title = {Uloga identiteta i imid\v{z}a u pozicioniranju na tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {identitet, imid\v{z}, komunikacija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Musti\'{c}, Daria}, year = {2011}, keywords = {identity, image, communication}, title = {Role of identity and image on market position}, keyword = {identity, image, communication}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font