Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 515563

Evaluacija konstruktivističke nastave fizike


Peranić, Zvonimir
Evaluacija konstruktivističke nastave fizike // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split : Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 135-141 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 515563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Evaluacija konstruktivističke nastave fizike
(Evaluation of Constructivist Teaching in Physics)

Autori
Peranić, Zvonimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005, 135-141

ISBN
953-98955-1-0

Skup
Sedmi hrvatski simozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 30.03.2005. - 01.04.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
konstruktivistička nastava; fizika; predkoncepcije; razumijevanje; stavovi
(constructivist teaching; physic; preconceptions; understanding; attitudes)

Sažetak
Konstruktivistička nastava fizike evaluirana je istraživanjem razumijevanja i stavova učenika osmih razreda osnovnih škola u Rijeci, Pazinu i Zagrebu. Učenici su podijeljeni u grupu koja radi isključivo konstruktivističku nastavu fizike te oni koji rade tradicionalno. Ispitivanje jest dvojako. Proveden je test s pet problemskih zadataka, uglavnom ne numeričkih s naglaskom na uočavanje učeničkih predkoncepcija. Zadaci ispituju razumijevanje sadržaja sedmog razreda koje su učenici učili prošle školske godine. Provedena je i anketa pomoću koje su se istraživali stavovi učenika prema nastavi fizike, nastavniku, načinu rada u razredu. Na Simpoziju će biti izneseni preliminarni rezultati koji ukazuju na bolje razumijevanje sadržaja te pozitivne stavove učenika koji su poučavani konstruktivističkom nastavom fizike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Zvonimir Peranić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peranić, Zvonimir
Evaluacija konstruktivističke nastave fizike // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split : Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 135-141 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Peranić, Z. (2005) Evaluacija konstruktivističke nastave fizike. U: Buljubašić, M. & Knežević, S. (ur.)Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike.
@article{article, author = {Perani\'{c}, Zvonimir}, year = {2005}, pages = {135-141}, keywords = {konstruktivisti\v{c}ka nastava, fizika, predkoncepcije, razumijevanje, stavovi}, isbn = {953-98955-1-0}, title = {Evaluacija konstruktivisti\v{c}ke nastave fizike}, keyword = {konstruktivisti\v{c}ka nastava, fizika, predkoncepcije, razumijevanje, stavovi}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Perani\'{c}, Zvonimir}, year = {2005}, pages = {135-141}, keywords = {constructivist teaching, physic, preconceptions, understanding, attitudes}, isbn = {953-98955-1-0}, title = {Evaluation of Constructivist Teaching in Physics}, keyword = {constructivist teaching, physic, preconceptions, understanding, attitudes}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font