Pregled bibliografske jedinice broj: 515563
Evaluacija konstruktivističke nastave fizike
Evaluacija konstruktivističke nastave fizike // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split : Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 135-141 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 515563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija konstruktivističke nastave fizike
(Evaluation of Constructivist Teaching in Physics)
Autori
Peranić, Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
/ Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005, 135-141
ISBN
953-98955-1-0
Skup
Sedmi hrvatski simozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 30.03.2005. - 01.04.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
konstruktivistička nastava; fizika; predkoncepcije; razumijevanje; stavovi
(constructivist teaching; physic; preconceptions; understanding; attitudes)
Sažetak
Konstruktivistička nastava fizike evaluirana je istraživanjem razumijevanja i stavova učenika osmih razreda osnovnih škola u Rijeci, Pazinu i Zagrebu. Učenici su podijeljeni u grupu koja radi isključivo konstruktivističku nastavu fizike te oni koji rade tradicionalno. Ispitivanje jest dvojako. Proveden je test s pet problemskih zadataka, uglavnom ne numeričkih s naglaskom na uočavanje učeničkih predkoncepcija. Zadaci ispituju razumijevanje sadržaja sedmog razreda koje su učenici učili prošle školske godine. Provedena je i anketa pomoću koje su se istraživali stavovi učenika prema nastavi fizike, nastavniku, načinu rada u razredu. Na Simpoziju će biti izneseni preliminarni rezultati koji ukazuju na bolje razumijevanje sadržaja te pozitivne stavove učenika koji su poučavani konstruktivističkom nastavom fizike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija