Pregled bibliografske jedinice broj: 515364
Marketing u kulturi i umjetnosti malih urbanih sredina
Marketing u kulturi i umjetnosti malih urbanih sredina, 2011., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 515364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u kulturi i umjetnosti malih urbanih sredina
(Marketing in culture and art of small urban settlement)
Autori
Soldatić, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.05
Godina
2011
Stranica
63
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Marketing; Kultura; Umjetnost; Mala urbana sredina
(Marketing; Culture; Art; Small urban settlement)
Sažetak
Predmet istraživanja ovog diplomskog rada je implementacija marketinga u ustanove kulture. U današnje vrijeme sve se više kulturnih ustanova okreće prema tržišnom poslovanju, a sve se više njih i privatizira. Poslovanje na tržišnim principima utječe i na jačanje značenja marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)