Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 515349

Uporaba afekcijskih potencijala u svrhu habitualizacije stranojezičnih kompetencija u sklopu nastave stranoga jezika na visokoškolskim stučnim ustanovama


Engler, Tihomir; Grabar, Ivana
Uporaba afekcijskih potencijala u svrhu habitualizacije stranojezičnih kompetencija u sklopu nastave stranoga jezika na visokoškolskim stučnim ustanovama // Aktualna istraživanja u primijenjenoj ligvistici / Pon, Leponard ; Karabalić, Vladimir ; Cimer, Sanja (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2012. str. 303-322 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 515349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uporaba afekcijskih potencijala u svrhu habitualizacije stranojezičnih kompetencija u sklopu nastave stranoga jezika na visokoškolskim stučnim ustanovama
(Using students’ affective potentials to habitualize foreign language competences in the context of foreign language teaching at undergraduate technical institutions)

Autori
Engler, Tihomir ; Grabar, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Aktualna istraživanja u primijenjenoj ligvistici / Pon, Leponard ; Karabalić, Vladimir ; Cimer, Sanja - Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2012, 303-322

ISBN
978-953-314-049-0

Skup
Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.05.2011. - 15.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
habitualizacija; intersubjektivni činovi; nastava stranih jezika; stranojezična praksa; životni svijet
(foreign language practice; foreign language teaching; habitualization; intersubjective acts; living world)

Sažetak
U današnje vrijeme kada mobilnost studenata, a time i ovladavanje stranim jezikom, postaje jedan od prioriteta visokoškolskih ustanova, nameće se pitanje što o važnosti i koncepciji nastave stranoga jezika misle i sami studenti. U prilogu se polazeći od rezultata anketnog upitnika o stavu studenata Veleučilišta u Varaždinu u vezi organizacije i sadržaja nastave stranoga jezika na toj visokoškolskoj stručnoj ustanovi razmatraju glotodidaktičke strategije uspostave što primjerenijeg pristupa nastavi stranoga jezika namijenjene stručnom kadru koji se educira na ustanovi. Na temelju rezultata ankete ustanovljuje se da stav studentske populacije spram učenja stranoga jezika divergira s obzirom na pojedine studentske smjerove, što iziskuje prilagodbu nastave različitim smjerovima. U tu se svrhu najprimjerenije čini da se afekcijski potencijali koje studenti uključivanjem u nastavu donose sa sobom uzmu kao polazište odakle je nastavu stranoga jezika moguće izgraditi kao niz intrinzično motiviranih intersubjektivnih činova stranojezične prakse. Pritom neposredni povod takvom pristupu leži u ostvarenju što dublje sežuće habitualizacije stranojezičnih kompetencija unutar diskursa nastave stranoga jezika kako bi studenti na temelju toga navedene kompetencije mogli ispreplesti s diskursom vlastita životnog svijeta u svrhu stjecanja što šireg spektra stručnih znanja i sposobnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tihomir Engler (autor)

Avatar Url Ivana Grabar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Engler, Tihomir; Grabar, Ivana
Uporaba afekcijskih potencijala u svrhu habitualizacije stranojezičnih kompetencija u sklopu nastave stranoga jezika na visokoškolskim stučnim ustanovama // Aktualna istraživanja u primijenjenoj ligvistici / Pon, Leponard ; Karabalić, Vladimir ; Cimer, Sanja (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2012. str. 303-322 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Engler, T. & Grabar, I. (2012) Uporaba afekcijskih potencijala u svrhu habitualizacije stranojezičnih kompetencija u sklopu nastave stranoga jezika na visokoškolskim stučnim ustanovama. U: Pon, L., Karabalić, V. & Cimer, S. (ur.)Aktualna istraživanja u primijenjenoj ligvistici.
@article{article, author = {Engler, Tihomir and Grabar, Ivana}, year = {2012}, pages = {303-322}, keywords = {habitualizacija, intersubjektivni \v{c}inovi, nastava stranih jezika, stranojezi\v{c}na praksa, \v{z}ivotni svijet}, isbn = {978-953-314-049-0}, title = {Uporaba afekcijskih potencijala u svrhu habitualizacije stranojezi\v{c}nih kompetencija u sklopu nastave stranoga jezika na visoko\v{s}kolskim stu\v{c}nim ustanovama}, keyword = {habitualizacija, intersubjektivni \v{c}inovi, nastava stranih jezika, stranojezi\v{c}na praksa, \v{z}ivotni svijet}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Engler, Tihomir and Grabar, Ivana}, year = {2012}, pages = {303-322}, keywords = {foreign language practice, foreign language teaching, habitualization, intersubjective acts, living world}, isbn = {978-953-314-049-0}, title = {Using students’ affective potentials to habitualize foreign language competences in the context of foreign language teaching at undergraduate technical institutions}, keyword = {foreign language practice, foreign language teaching, habitualization, intersubjective acts, living world}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font