Pregled bibliografske jedinice broj: 515289
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«.
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«. // Filolozofska istraživanja, 30 (2010), 4; 617-627 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 515289 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«.
(Media and Spectacularization of Social World. Mass Media Production of “Celebrity Culture”.)
Autori
Hromadžić, Hajrudin
Izvornik
Filolozofska istraživanja (0351-4706) 30
(2010), 4;
617-627
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
»kultura slavnih«; masovni mediji; društvo spektakla
("celebrity culture"; mass media; spectacle society)
Sažetak
Tekst nudi prikaz povijesne uloge masovnih medija u produkciji društva spektakla i njezinoj recentnijoj inačici, tzv. celebrity culture (kultura slavnih), koja u sve većoj mjeri određuje i karakterizira suvremeno društvo kasne postmoderne. Nakon uvodne kontekstualizacije ključnog problema, tekstom su obuhvaćene klasične teze Frankfurtske škole kritičke teorije društva, posvećene utjecajima masovnih medija u produkciji masovne kulture, kao i Situacionistička internacionala, odnosno Debordov koncept društva spektakla. Posljednji, centralni dio teksta, bavi se medijski potpomognutom spektakularizacijom suvremenog društva i pokušava odgovoriti na pitanje što su razlozi i koji su interesi u pozadini takvog medijski konstruiranog svijeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Filozofija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Philosopher's Index
- Arts and Humanities Citation