Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 515289

Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«.


Hromadžić, Hajrudin
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«. // Filolozofska istraživanja, 30 (2010), 4; 617-627 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 515289 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«.
(Media and Spectacularization of Social World. Mass Media Production of “Celebrity Culture”.)

Autori
Hromadžić, Hajrudin

Izvornik
Filolozofska istraživanja (0351-4706) 30 (2010), 4; 617-627

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
»kultura slavnih«; masovni mediji; društvo spektakla
("celebrity culture"; mass media; spectacle society)

Sažetak
Tekst nudi prikaz povijesne uloge masovnih medija u produkciji društva spektakla i njezinoj recentnijoj inačici, tzv. celebrity culture (kultura slavnih), koja u sve većoj mjeri određuje i karakterizira suvremeno društvo kasne postmoderne. Nakon uvodne kontekstualizacije ključnog problema, tekstom su obuhvaćene klasične teze Frankfurtske škole kritičke teorije društva, posvećene utjecajima masovnih medija u produkciji masovne kulture, kao i Situacionistička internacionala, odnosno Debordov koncept društva spektakla. Posljednji, centralni dio teksta, bavi se medijski potpomognutom spektakularizacijom suvremenog društva i pokušava odgovoriti na pitanje što su razlozi i koji su interesi u pozadini takvog medijski konstruiranog svijeta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Hajrudin Hromadžić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Hromadžić, Hajrudin
Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«. // Filolozofska istraživanja, 30 (2010), 4; 617-627 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Hromadžić, H. (2010) Mediji i spektakularizacija društvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«.. Filolozofska istraživanja, 30 (4), 617-627.
@article{article, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2010}, pages = {617-627}, keywords = {»kultura slavnih«, masovni mediji, dru\v{s}tvo spektakla}, journal = {Filolozofska istra\v{z}ivanja}, volume = {30}, number = {4}, issn = {0351-4706}, title = {Mediji i spektakularizacija dru\v{s}tvenog svijeta. Masmedijska produkcija »kulture slavnih«.}, keyword = {»kultura slavnih«, masovni mediji, dru\v{s}tvo spektakla} }
@article{article, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2010}, pages = {617-627}, keywords = {"celebrity culture", mass media, spectacle society}, journal = {Filolozofska istra\v{z}ivanja}, volume = {30}, number = {4}, issn = {0351-4706}, title = {Media and Spectacularization of Social World. Mass Media Production of “Celebrity Culture”.}, keyword = {"celebrity culture", mass media, spectacle society} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Philosopher's Index
  • Arts and Humanities Citation





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font