Pregled bibliografske jedinice broj: 515244
Uloga obrazovanja u stvaranju kulture poduzetnosti
Uloga obrazovanja u stvaranju kulture poduzetnosti // Učenje za poduzetništvo, Zbornik radova 1. međunarodne konferencije učenje za poduzetništvo održane u Zagrebu 2. lipnja 2011.
Zagreb: Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2011. str. 297-310 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 515244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga obrazovanja u stvaranju kulture poduzetnosti
(The Role of Education in Creating an Enterprise Culture)
Autori
Vuković, Ksenija ; Kedmenec, Irena ; Horvat, Jelena ; Korent, Dina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Učenje za poduzetništvo, Zbornik radova 1. međunarodne konferencije učenje za poduzetništvo održane u Zagrebu 2. lipnja 2011.
/ - Zagreb : Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2011, 297-310
Skup
1. međunarodna konferencija učenje za poduzetništvo održana u Zagrebu 2. lipnja 2011.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 02.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poduzetničko obrazovanje ; kultura poduzetnosti ; studij poduzetništva Varaždin
(entrepreneurial education ; entrepreneurial culture ; university study of entrepreneurship in Varaždin)
Sažetak
Smještajući poduzetništvo u širi društveni kontekst, ne samo ekonomski, budući da poduzetnici imaju svoju istaknutu društvenu, kao i ekonomsku ulogu, pitamo se što je moguće učiniti institucionalno, sa stajališta obrazovne institucije, kako bi se napravili koraci naprijed prema korištenju poduzetništva kao važnog faktora ekonomskog rasta i tretiranju samog poduzetništva kao ekonomske i društvene vrijednosti. Polazeći od apstraktnijih pojmova (poput vrijednosti i uvjerenja) prema poduzetničkoj stvarnosti, uočava se logički slijed i poveznica između vrijednosti, stavova, motiva, poduzetničkog ponašanja, obrazovanja i aktivnosti vezanih uz poduzetničke pothvate. U članku istražujemo stavove studenata diplomskog studija Ekonomika poduzetništva Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu o poduzetnicima, poduzetništvu kao društvenoj vrijednosti, bitnim faktorima uspjeha u poduzetništvu, usklađivanju poduzetništva i obiteljskog života, toleranciji na neuspjeh poduzetnika te namjerama studenata da postanu poduzetnici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin