Pregled bibliografske jedinice broj: 515045
Suvremeni utjecaj logistike u maloprodaji
Suvremeni utjecaj logistike u maloprodaji // 7. Naučno-stručni skup sa međunarodnim učešćem ”KVALITET 2011”, / Bradarević, Safet ; Jašarević, Sabahudin (ur.).
Zenica: Univerzitet u Zenici, 2011. str. 215-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 515045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni utjecaj logistike u maloprodaji
(Modern logistic mission at retail trade)
Autori
Pantalon, Dragan ; Čovo, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
7. Naučno-stručni skup sa međunarodnim učešćem ”KVALITET 2011”,
/ Bradarević, Safet ; Jašarević, Sabahudin - Zenica : Univerzitet u Zenici, 2011, 215-222
Skup
7. Naučno-stručni skup sa međunarodnim učešćem ”KVALITET 2011”
Mjesto i datum
Neum, Bosna i Hercegovina, 01.07.2011. - 04.07.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
logistika; maloprodaja; opskrbni lanac; marketinška logistika; informacijska tehnologija
(logistics; retailing; supply chain; logistics marketing; information technology)
Sažetak
Tradicionalnu ulogu logistike kao nevažne poslovne funkcije u maloprodaji zamijenila je uloga logistike kao jedne od najvažniji poslovnih funkcija implementirana u sustav upravljanja kvalitetom s naglaskom na zadovoljstvo kupca. Rezultat tome su sve veće promjene na tržištu, ostvarivanje pozitivnih financijskih rezultata i konkurentske prednosti. Sa sve većim utjecajem na opskrbni lanac, maloprodavači preuzimaju sve više odgovornosti u distribuciji roba i usluga krajnjim kupcima. Kroz jačanje veze s proizvođačima i njihovu međusobnu suradnju, odnosno marketinšku logistiku, oni postižu veću učinkovitost poslovanja i financijsku uspješnost. Da bi ta suradnja bila uspješna, sve više se ulaže u informacijsku tehnologiju za čiji razvoj se očekuje da če najviše unaprijediti logistiku maloprodavača. U tako nastalom okruženju, razvoj logistike u maloprodaji postaje vrlo interesantan problem za istraživanje. Postavlja se glavno pitanje: gdje je granica razvoja logistike u suvremenom maloprodajnom poslovanju? Odgovor na ovo pitanje je, da će se razvoj logistike u maloprodaji postizati dok god postoji suradnja u kojoj svaki član u opskrbnom lancu surađuje s ostalim članovima i primjenjuje najsuvremeniju tehnologiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija