Pregled bibliografske jedinice broj: 515013
Prijedlog vizualnog identiteta studija Multimedija, oblikovanje i primjena
Prijedlog vizualnog identiteta studija Multimedija, oblikovanje i primjena, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin
CROSBI ID: 515013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prijedlog vizualnog identiteta studija Multimedija,
oblikovanje i primjena
(Visual identity proposal for Multimedia study)
Autori
Lach, Ana Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Veleučilište u Varaždinu
Mjesto
Varaždin
Datum
02.06
Godina
2011
Stranica
43
Mentor
Tomiša, Mario
Ključne riječi
vizualni identitet ; grafički dizajn ; mentalne mape
(visual identity ; graphic design ; mind map)
Sažetak
Ideja završnog rada na temu „Prijedlog vizualnog identiteta studija Multimedija, oblikovanje i primjena“ jest pokazati potencijal koji studij nosi u sebi – potencijal za stvaranje imena i brenda, potencijal za reklamu i potencijal za oblikovanje pozitivnog javnog mnijenja. Multimedija je širok pojam i ta je činjenica olakšavajuća jer nudi širok spektar smjerova preko kojih se može utjecati na određene ciljne skupine. U radu je pokazan samo dio svega toga, samo jedan smjer kojim se odlučilo krenuti. Osim teoretskog dijela u kojem se obrađuje tematika vizualnog identiteta, njegova uloga na današnjem tržištu i ciljevi koji se žele postići, pokazan je kreativni proces pomoću kojeg se stvorio konkretni prijedlog vizualnog identiteta studija Multimedija, oblikovanje i primjena. Kreativni proces obuhvaća izradu mentalnih mapa, skiciranje i, kao posljednji korak, upotrebu digitalne tehnologije kojom su stvorene glavne odrednice vizualnog identiteta. Dizajniran je logotip, zajedno sa znakom, te su pokazani neki prijedlozi upotrebe, ali i restrikcije koje dizajnirani elementi sadrže. Izmišljen je slogan, odabrani su paleta boja te službena serifna i sanserifna pisma, napravljeni su predlošci za službenu komunikaciju i uredski materijal, a na kraju je pokazan marketinški potencijal predloženih elemenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija