Pregled bibliografske jedinice broj: 515006
Bioetička edukacija u Hrvatskoj: povijesni i aktualni pristup
Bioetička edukacija u Hrvatskoj: povijesni i aktualni pristup // 13. dani bioetike na Medicinskom fakultetu u Rijeci. Bioetička edukacija:izazovi i perspektive / Gosić, Nada ; Muzur, Amir (ur.).
Rijeka: Katedra za društvene i humanističke znanosti u medicini, Medicinski fakultet Sveučilište u Rijeci, 2011. str. 20-20 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 515006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bioetička edukacija u Hrvatskoj: povijesni i aktualni pristup
(Bioethics education in Croatia: historical and current approach)
Autori
Gosić, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
13. dani bioetike na Medicinskom fakultetu u Rijeci. Bioetička edukacija:izazovi i perspektive
/ Gosić, Nada ; Muzur, Amir - Rijeka : Katedra za društvene i humanističke znanosti u medicini, Medicinski fakultet Sveučilište u Rijeci, 2011, 20-20
ISBN
978-953-6384-72-4
Skup
12. bioetički okrugli stol (BOSR 12) Bioetička edukacija: izazovi i pšerspektive
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 13.05.2011. - 14.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
bioetika; bioetička edukacija; pluriperspektivnost; integrativna bioetika
(bioethics; bioethics education; pluriperspectivism; integrative bioethics)
Sažetak
BIOETIČKA EDUKACIJA U HRVATSKOJ: POVIJESNI I AKTUALNI PRISTUP Sažetak Povijesni pristup bioetičkoj edukaciji u Hrvatskoj obuhvaća razdoblje od uvođenja bioetičke edukacije preko nastojanja da se osmisle programsko-metodološki pristupi u analizi i rješavanju bioetičkih problema do definiranja temeljnih postavki Riječkog modela bioetičke edukacije. Aktualni pristup u sebi sadrži: komparativni prikaz ciljeva bioetičke edukacije na medicinskim, filozofskim i teološkim fakultetima u Hrvatskoj, prikaz znanstvenih perspektiva s kojima se na navedenim fakultetima realiziraju nastavni bioetički sadržaji, definirani ishodi učenja, odnosno rezultati koje bi studenti tih fakulteta trebali postići nakon nastavnog procesa. Interdisciplinarni pristup stjecanju znanja postignut studentskim istraživačkim radom ima dvostruku zadaću: 1. aktualizirati odgovornost nastavnika bioetike u koncepciji nastavnih sadržaja pomoću kojih će studenti moći sagledati etičku perspektivu svog budućeg poziva, i 2. istaknuti ulogu studenata u samostalnom istraživanju znanstvenih i drugih perspektiva o određenom bioetičkom problemu, načinima njihova rješavanja te primjeni prikupljenih informacija u postizanju konsenzusa i rješavanju bioetičkog problema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
POVEZANOST RADA
Projekti:
062-1300990-0798 - Bioetika i kultura (Gosić, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Medicinski fakultet, Rijeka
Profili:
Nada Gosić
(autor)