Pregled bibliografske jedinice broj: 514999
Šest sigma sustav za upravljanje kvalitetom
Šest sigma sustav za upravljanje kvalitetom // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 1; 55-67 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 514999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Šest sigma sustav za upravljanje kvalitetom
(Six Sigma quality management system)
Autori
Lazibat, Tonći ; Baković, Tomislav
Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 1
(2007), 1;
55-67
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
DMAIC metodologija; Sigma razina; DOE; Kano model
(DMAIC methodology; sigma level; design of experiments; Kano model)
Sažetak
Šest sigma konceptu često se pripisuje uloga modela koji je doveo do revolucionarnog poboljšanja najvećih svjetskih kompanija poput primjerice Motorole, General Electrica itd. Poboljšanja o kojima je riječ nisu vezana samo za kvalitetu proizvoda i usluga već također i za istodobno povećanje profitabilnosti samih kompanija. Ovaj rad nudi kratki osvrt na same statističke osnove na kojima se temelji šest sigma metodologija. Prikazan je i način na koji šest sigma sustav funkcionira u jednoj organizaciji vezano za odabir projekata i procesa koji se žele unaprijediti, te same metodologije čijom se uporabom poboljšanja nastoje ostvariti. Navedena je i pojašnjena stroga hijerarhija uloga koja je također jedna od važnih karakteristika ovog modela, zajedno sa samo malim brojem najvažnijih alata kojima se kontinuirano unapređenje kvalitete nastoji ostvariti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- CAB Abstracts
- EconLit