Pregled bibliografske jedinice broj: 514857
Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju
Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju, 2011., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 514857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju
(Teacher's Comprehenson and Encouragement of Creativity in Primary Education)
Autori
Jukić, Tonća
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.05
Godina
2011
Stranica
255
Mentor
Sekulić-Majurec, Ankica
Ključne riječi
kreativnost; učitelj; primarni odgoj i obrazovanje; implicitne teorije
(creativity; teacher; primary education; implicit theories)
Sažetak
Osnovna je namjera rada bila utvrditi kako se kreativnost poima u primarnom odgoju i obrazovanju i na koji se način njezino poimanje odražava u pedagoškoj praksi. Provedeno je empirijsko istraživanje kojim je utvrđeno da se s obzirom na različita poimanja kreativnosti učitelji razlikuju u vrsti pedagoških postupaka koje ostvaruju, ali da se ipak ne ponašaju potpuno u skladu sa svojim implicitnim teorijama kreativnosti. Kao mogućnost dosljednog povezivanja implicitnih teorija i pedagoške prakse u radu je predloženo uključivanje učitelja u akcijska istraživanja. S ciljem sustavnog poticanja kreativnosti djece s različitim stilovima kreativnosti predložena je češća organizacija problemske nastave primjenom prilagođenog Deweyjeva nastavnog modela, operacionaliziranog s motrišta stilova kreativnosti i adaptacijsko-inovacije teorije kreativnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu