Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 514857

Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju


Jukić, Tonća
Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju, 2011., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 514857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju
(Teacher's Comprehenson and Encouragement of Creativity in Primary Education)

Autori
Jukić, Tonća

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.05

Godina
2011

Stranica
255

Mentor
Sekulić-Majurec, Ankica

Ključne riječi
kreativnost; učitelj; primarni odgoj i obrazovanje; implicitne teorije
(creativity; teacher; primary education; implicit theories)

Sažetak
Osnovna je namjera rada bila utvrditi kako se kreativnost poima u primarnom odgoju i obrazovanju i na koji se način njezino poimanje odražava u pedagoškoj praksi. Provedeno je empirijsko istraživanje kojim je utvrđeno da se s obzirom na različita poimanja kreativnosti učitelji razlikuju u vrsti pedagoških postupaka koje ostvaruju, ali da se ipak ne ponašaju potpuno u skladu sa svojim implicitnim teorijama kreativnosti. Kao mogućnost dosljednog povezivanja implicitnih teorija i pedagoške prakse u radu je predloženo uključivanje učitelja u akcijska istraživanja. S ciljem sustavnog poticanja kreativnosti djece s različitim stilovima kreativnosti predložena je češća organizacija problemske nastave primjenom prilagođenog Deweyjeva nastavnog modela, operacionaliziranog s motrišta stilova kreativnosti i adaptacijsko-inovacije teorije kreativnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Tonća Jukić (autor)

Avatar Url Ankica Sekulić-Majurec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Tonća
Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju, 2011., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Jukić, T. (2011) 'Učiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Juki\'{c}, Ton\'{c}a}, year = {2011}, pages = {255}, keywords = {kreativnost, u\v{c}itelj, primarni odgoj i obrazovanje, implicitne teorije}, title = {U\v{c}iteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju}, keyword = {kreativnost, u\v{c}itelj, primarni odgoj i obrazovanje, implicitne teorije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Juki\'{c}, Ton\'{c}a}, year = {2011}, pages = {255}, keywords = {creativity, teacher, primary education, implicit theories}, title = {Teacher's Comprehenson and Encouragement of Creativity in Primary Education}, keyword = {creativity, teacher, primary education, implicit theories}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font