Pregled bibliografske jedinice broj: 514750
Stvaranje regionalne marke destinacije – Daruvarska vinska cesta
Stvaranje regionalne marke destinacije – Daruvarska vinska cesta, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 514750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje regionalne marke destinacije – Daruvarska vinska cesta
(Creating a Regional Destination Brand – Daruvar Wine Route)
Autori
Petrula, Dominka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.05
Godina
2011
Stranica
65
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
stvaranje marke; vinska cesta; ruralni turizam
(Branding; Wine Road; rural Tourism)
Sažetak
U radu je prikazana Daruvarska vinska cesta u funkciji stvaranje marke te destinacije i razvoja ruralnog turizma na tom prostoru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Specijalistički magistarski rad
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)