Pregled bibliografske jedinice broj: 514731
Vrednovanje učinkovitosti učenja i poučavanja u sustavu MOODLE u primarnom obrazovanju
Vrednovanje učinkovitosti učenja i poučavanja u sustavu MOODLE u primarnom obrazovanju // Digitalne tehnologije i novi oblici učenja
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 514731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje učinkovitosti učenja i poučavanja u sustavu MOODLE u primarnom obrazovanju
(Evaluating effectiveness of learning and teaching using MOODLE in primery education)
Autori
Tomaš, Suzana ; Slavomir, Stankov ; Grubišić, Ani
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Digitalne tehnologije i novi oblici učenja
/ - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010
ISBN
978-953-7395-35-3
Skup
Digitalne tehnologije i novi oblici učenja
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.10.2010. - 29.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učinkovitost; vrednovanje; MOODLE; primarno obrazovanje
(effectiveness; evaluation; MOODLE; primary education)
Sažetak
Vrednovanje učinkovitosti učenja i poučavanja u sustavu MOODLE u primarnom obrazovanju
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split