Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 514731

Vrednovanje učinkovitosti učenja i poučavanja u sustavu MOODLE u primarnom obrazovanju


Tomaš, Suzana; Slavomir, Stankov; Grubišić, Ani
Vrednovanje učinkovitosti učenja i poučavanja u sustavu MOODLE u primarnom obrazovanju // Digitalne tehnologije i novi oblici učenja
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 514731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrednovanje učinkovitosti učenja i poučavanja u sustavu MOODLE u primarnom obrazovanju
(Evaluating effectiveness of learning and teaching using MOODLE in primery education)

Autori
Tomaš, Suzana ; Slavomir, Stankov ; Grubišić, Ani

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010

ISBN
978-953-7395-35-3

Skup
Digitalne tehnologije i novi oblici učenja

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.10.2010. - 29.10.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učinkovitost; vrednovanje; MOODLE; primarno obrazovanje
(effectiveness; evaluation; MOODLE; primary education)

Sažetak
Vrednovanje učinkovitosti učenja i poučavanja u sustavu MOODLE u primarnom obrazovanju

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (autor)

Avatar Url Ani Grubišić (autor)

Avatar Url Slavomir Stankov (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomaš, Suzana; Slavomir, Stankov; Grubišić, Ani
Vrednovanje učinkovitosti učenja i poučavanja u sustavu MOODLE u primarnom obrazovanju // Digitalne tehnologije i novi oblici učenja
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tomaš, S., Slavomir, S. & Grubišić, A. (2010) Vrednovanje učinkovitosti učenja i poučavanja u sustavu MOODLE u primarnom obrazovanju. U: Digitalne tehnologije i novi oblici učenja.
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana and Slavomir, Stankov and Grubi\v{s}i\'{c}, Ani}, year = {2010}, keywords = {u\v{c}inkovitost, vrednovanje, MOODLE, primarno obrazovanje}, isbn = {978-953-7395-35-3}, title = {Vrednovanje u\v{c}inkovitosti u\v{c}enja i pou\v{c}avanja u sustavu MOODLE u primarnom obrazovanju}, keyword = {u\v{c}inkovitost, vrednovanje, MOODLE, primarno obrazovanje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana and Slavomir, Stankov and Grubi\v{s}i\'{c}, Ani}, year = {2010}, keywords = {effectiveness, evaluation, MOODLE, primary education}, isbn = {978-953-7395-35-3}, title = {Evaluating effectiveness of learning and teaching using MOODLE in primery education}, keyword = {effectiveness, evaluation, MOODLE, primary education}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font