Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 514508

Integrirana nastava - prijedlog integracije u početnoj nastavi matematike


Skupnjak, Draženka
Integrirana nastava - prijedlog integracije u početnoj nastavi matematike // Napredak (Zagreb), 150 (2009), 2; 260-270 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 514508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integrirana nastava - prijedlog integracije u početnoj nastavi matematike
(Integrated teaching - a proposal for the integration of mathematics for beginners)

Autori
Skupnjak, Draženka

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 150 (2009), 2; 260-270

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
predmetno-satna organizacija rada; suvremena nastava; integrirana nastava; tematsko poučavanje; početna nastava matematike
(subject-hour organisation of work; contemporary school; integrated teaching; thematic teaching; mathematics for beginners)

Sažetak
Iako u našoj školskoj praksi još uvijek prevladava predmetno-satna organizacija rada, sve više je nastojanja da se, poštujući zakonitosti djetetova razvitka, suvremena nastava prilagodi procesu njegova učenja. Jedan od takvih organizacijskih oblika rada koji poštuje cjelovitost učenikove svijesti i doživljaja svijeta koji ga okružuje jest integrirana nastava. Temelj integrirane nastave je tematsko poučavanje čije polazište je zajednička tema koja se proučava s različitih gledišta. Osim što sjedinjuje sadržaje poučavanja, posebnost takve nastave jest i organizacija aktivnosti učenika tijekom nastavnog dana kroz nastavne etape različitog trajanja, čime se u potpunosti odstupa od predmetno-satnog sustava. Budući da je početna nastava matematike u neraskidivoj vezi s ostalim odgojno-obrazovnim područjima, razumljivo je da se i ona može “ukomponirati” u integriranu nastavu pazeći pritom da povezanost s ostalim sadržajima bude stvarna, a ne umjetno stvorena. Primjer takve tematske povezanosti početne nastave matematike sa sadržajima drugih predmeta jest utvrđivanje odnosa među predmetima u prostoru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Draženka Skupnjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skupnjak, Draženka
Integrirana nastava - prijedlog integracije u početnoj nastavi matematike // Napredak (Zagreb), 150 (2009), 2; 260-270 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Skupnjak, D. (2009) Integrirana nastava - prijedlog integracije u početnoj nastavi matematike. Napredak (Zagreb), 150 (2), 260-270.
@article{article, author = {Skupnjak, Dra\v{z}enka}, year = {2009}, pages = {260-270}, keywords = {predmetno-satna organizacija rada, suvremena nastava, integrirana nastava, tematsko pou\v{c}avanje, po\v{c}etna nastava matematike}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {150}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Integrirana nastava - prijedlog integracije u po\v{c}etnoj nastavi matematike}, keyword = {predmetno-satna organizacija rada, suvremena nastava, integrirana nastava, tematsko pou\v{c}avanje, po\v{c}etna nastava matematike} }
@article{article, author = {Skupnjak, Dra\v{z}enka}, year = {2009}, pages = {260-270}, keywords = {subject-hour organisation of work, contemporary school, integrated teaching, thematic teaching, mathematics for beginners}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {150}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Integrated teaching - a proposal for the integration of mathematics for beginners}, keyword = {subject-hour organisation of work, contemporary school, integrated teaching, thematic teaching, mathematics for beginners} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font