Pregled bibliografske jedinice broj: 514508
Integrirana nastava - prijedlog integracije u početnoj nastavi matematike
Integrirana nastava - prijedlog integracije u početnoj nastavi matematike // Napredak (Zagreb), 150 (2009), 2; 260-270 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 514508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirana nastava - prijedlog integracije u početnoj nastavi matematike
(Integrated teaching - a proposal for the integration of mathematics for beginners)
Autori
Skupnjak, Draženka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 150
(2009), 2;
260-270
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
predmetno-satna organizacija rada; suvremena nastava; integrirana nastava; tematsko poučavanje; početna nastava matematike
(subject-hour organisation of work; contemporary school; integrated teaching; thematic teaching; mathematics for beginners)
Sažetak
Iako u našoj školskoj praksi još uvijek prevladava predmetno-satna organizacija rada, sve više je nastojanja da se, poštujući zakonitosti djetetova razvitka, suvremena nastava prilagodi procesu njegova učenja. Jedan od takvih organizacijskih oblika rada koji poštuje cjelovitost učenikove svijesti i doživljaja svijeta koji ga okružuje jest integrirana nastava. Temelj integrirane nastave je tematsko poučavanje čije polazište je zajednička tema koja se proučava s različitih gledišta. Osim što sjedinjuje sadržaje poučavanja, posebnost takve nastave jest i organizacija aktivnosti učenika tijekom nastavnog dana kroz nastavne etape različitog trajanja, čime se u potpunosti odstupa od predmetno-satnog sustava. Budući da je početna nastava matematike u neraskidivoj vezi s ostalim odgojno-obrazovnim područjima, razumljivo je da se i ona može “ukomponirati” u integriranu nastavu pazeći pritom da povezanost s ostalim sadržajima bude stvarna, a ne umjetno stvorena. Primjer takve tematske povezanosti početne nastave matematike sa sadržajima drugih predmeta jest utvrđivanje odnosa među predmetima u prostoru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts