Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 514422

Profesionalno usavršavanje i razvoj odgajatelja


Šagud, Mirjana
Profesionalno usavršavanje i razvoj odgajatelja // Nove paradigme ranog odgoja / Maleš, Dubravka (ur.).
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 267-291


CROSBI ID: 514422 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Profesionalno usavršavanje i razvoj odgajatelja
(Profesional Training and Development of Pre-School Teachers)

Autori
Šagud, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Nove paradigme ranog odgoja

Urednik/ci
Maleš, Dubravka

Izdavač
Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
267-291

ISBN
978-953-175-394-4

Ključne riječi
obrazovanje odgajatelja, profesionalni razvoj odgajatelja, refleksivna praksa, cjeloživotno učenje
(lifelong learning, teachers' professional training, reflexive practice, reflexive practitioner, teachers' initial education, action research)

Sažetak
Obrazovanje i profesionalni razvoj učitelja ili odgajatelja trebalo bi biti jedno od ključnih pitanja u svakoj zemlji jer taj čimbenik izravno utječe na implementaciju i provedbu reformskih zahvata na području odgoja i obrazovanja. Smatramo da treba uložiti sustavne napore koji bi bili usmjereni na inicijalno obrazovanje profesionalaca (praktičara), koji participiraju u neposrednom odgojno- obrazovnom radu (učitelji, odgajatelji, profesori), te na njihovo kasnije cjeloživotno usavršavanje i napredovanje kojim se razvijaju i usavršavaju profesionalne vještine za bolje prepoznavanje i dekodiranje prakse. Napredovanje kroz refleksivnu praksu je, po našem mišljenju, jedan od učinkovitih načina stručnog napredovanja, vrlo različit od konvencionalnih načina cjeloživotnog obrazovanja. Model stručnog usavršavanja odgajatelja posredstvom refleksivne prakse stvara pretpostavke za samoučenje i samonapredovanje u kojemu se teorijska znanja prenose na vrlo složenu razinu situacijskoga i kontekstualnog područja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Šagud (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šagud, Mirjana
Profesionalno usavršavanje i razvoj odgajatelja // Nove paradigme ranog odgoja / Maleš, Dubravka (ur.).
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 267-291
Šagud, M. (2011) Profesionalno usavršavanje i razvoj odgajatelja. U: Maleš, D. (ur.) Nove paradigme ranog odgoja. Zagreb, Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, str. 267-291.
@inbook{inbook, author = {\v{S}agud, Mirjana}, editor = {Male\v{s}, D.}, year = {2011}, pages = {267-291}, keywords = {obrazovanje odgajatelja, profesionalni razvoj odgajatelja, refleksivna praksa, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, isbn = {978-953-175-394-4}, title = {Profesionalno usavr\v{s}avanje i razvoj odgajatelja}, keyword = {obrazovanje odgajatelja, profesionalni razvoj odgajatelja, refleksivna praksa, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, publisher = {Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{S}agud, Mirjana}, editor = {Male\v{s}, D.}, year = {2011}, pages = {267-291}, keywords = {lifelong learning, teachers' professional training, reflexive practice, reflexive practitioner, teachers' initial education, action research}, isbn = {978-953-175-394-4}, title = {Profesional Training and Development of Pre-School Teachers}, keyword = {lifelong learning, teachers' professional training, reflexive practice, reflexive practitioner, teachers' initial education, action research}, publisher = {Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font