Pregled bibliografske jedinice broj: 514373
Važnost i uloga interaktivne komunikacije u kriznom upravljanju
Važnost i uloga interaktivne komunikacije u kriznom upravljanju // Zbornik radova IV.međunarodne konferencije "Dani kriznog upravljanja" / Ivan Toth (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2011. str. 223-237 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 514373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost i uloga interaktivne komunikacije u kriznom
upravljanju
(Significance and role of interactive communication
in crisis management)
Autori
Mihaljević, Branko ; Mihalinčić Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova IV.međunarodne konferencije "Dani kriznog upravljanja"
/ Ivan Toth - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2011, 223-237
ISBN
978-953-7716-18-9
Skup
IV. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 25.05.2011. - 26.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kriza ; interaktivna komunikacija ; krizno upravljanje ; krizni tim ; neizvjesnost
(crisis ; interactive communication ; crisis management ; crisis team ; uncertainty)
Sažetak
Krizno upravljanje je aktivno upravljanje kriznom situacijom. Efikasno krizno upravljanje obuhvaća i proaktivno upravljanje, odnosno upravljanje koje obuhvaća predviđanje potencijalnih kriznih situacija i planiranje akcija koje će umanjiti moguće posljedice krize. Samo upravljanje nekom trenutnom kriznom situacijom ujedno predstavlja i proces prepoznavanja stvarne prirode krize kao i planiranje postupaka koji će pomoći izlasku iz krize i koji će minimizirati eventualnu štetu. U bilo kojoj kriznoj situaciji, organizacije i institucije obvezno moraju obratiti pozornost i na jačanje komunikacije u smislu sprječavanja narušavanja ugleda, ali i jačanja povjerenja dionika u odluke koje donosi krizni upravljački tim i koje vode ka izlasku iz krize. Pri tome je vrlo važno razumijevanje različitosti u percepciji javnosti, kao i predvidivosti mogućih reakcija javnosti. Uključivanje svih zainteresiranih dionika u komunikaciju i dijalog olakšava krizno upravljanje i evaluaciju donesenih mjera. Dvosmjerni sustav komunikacije je jedan od ključnih elementa efikasnog kriznog upravljanja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb