Pregled bibliografske jedinice broj: 51403
Integrirani pristup u nastavi prirode i društva
Integrirani pristup u nastavi prirode i društva // Interakcija odrasli dijete i autonomija djeteta / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.).
Osijek: Visoka učiteljska škola u Osijeku, Visoka učiteljska škola Rijek, 2000. str. 40-46 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 51403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirani pristup u nastavi prirode i društva
(Integrative approach in teaching science)
Autori
Andrić, Zdenka ; Bulut, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Interakcija odrasli dijete i autonomija djeteta
/ Babić, Nada ; Irović, Stanislava - Osijek : Visoka učiteljska škola u Osijeku, Visoka učiteljska škola Rijek, 2000, 40-46
Skup
Interakcija odrasli dijete i autonomija djeteta
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.11.1999. - 19.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
integrirani pristup; nastava prirode i društva
(integrated approach; teaching science)
Sažetak
Integrirani pristup temelji se na tematskom proučavanju, mreži nastavnog plana, radioničkom radu i suradničkom učenju. Integrirani pristup podržava i potiče istovremeni razvoj svih učenikovih potencijala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA