Pregled bibliografske jedinice broj: 513552
Poticanje partnerstva škole i roditelja
Poticanje partnerstva škole i roditelja, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
CROSBI ID: 513552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje partnerstva škole i roditelja
(Promoting partnership between school and parents)
Autori
Nujić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek, Hrvatska
Datum
07.07
Godina
2010
Stranica
42
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Neposredni voditelj
Somolanji, Ida
Ključne riječi
oditelji; škola; partnerstvo; oblici suradnje; komunikacija
(Parents; schools; partnerships; forms of cooperation; communication)
Sažetak
Polaskom djeteta u školu pred roditelje i učitelje se stavljaju dodatni zadaci pri povezivanju obiteljskog i školskog odgoja i obrazovanja. Obje strane nastoje, što je bolje moguće, utjecati na djetetov razvoj. Bilo bi dobro da pri tome djeluju zajedno kao partneri. Partnerstvo između škole i roditelja podrazumijeva uzajamno poštovanje, dogovaranje, razmjenu informacija i vještina, zajedničko odlučivanje i suodgovornost. Roditelji i učitelji, uspostavljajući partnerske odnose kroz mnoge oblike suradnje, potiču djetetov razvoj u odgojno-obrazovnom procesu. Najvažnije je da uspostave otvorenu i iskrenu komunikaciju kako bi se smanjili propusti u protoku informacija. Kroz povećanu interakciju i komunikaciju uočavaju se skriveni potencijali roditelja, učitelja i učenika i otvaraju se mogućnosti zadovoljavanja potreba svakog pojedinca. Učitelji i roditelji trebaju se međusobno poštivati, uvažavati i pomagati, jer obje strane imaju jedan zajednički cilj, a taj je dobrobit djeteta. Kroz ovaj rad nastojalo se istražiti potiču li oblici suradnje partnerstvo između roditelja i škole. Istraživanje je provedeno putem anketnog upitnika u jednoj osnovnoj školi u Bosni i Hercegovini na uzorku od 42 roditelja djece 3. razreda osnovne škole. Rezultati su pokazali kako se oblici suradnje koji potiču partnerstvo ne provode iako roditelji pokazuju želju za takvim suradničkim odnosom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek